Jump to content

cosworth motor vurderes solgt


4x4 cosworth

Recommended Posts

har en cosworth motor ej vurdera å selge.er 4x4 topp på den å wrc topp pakning ifølge tidlegere eiger.205 blokk,rådene ser ganske nye ut,.funka heilt fin når ej brukte motoren...

 

selges kun vist ej får ei bra å fornufti bud....har eventuelt styreenhet å led nett ogsa.

 

gji mej en go pris å det blir solgt.

 

send pm vist int..

 

mvh torbjørn

Link to comment
Share on other sites

e ikkje heilt sikker enda.er komplett bortsett fra servopumpe å turbo.har en 2wd manifoild som er skada den øverste delen.den nederste er heilt fin.gji mej eit bud so skal ej tenke på d.følger med en oljekjøler å slanga å det du trenger for å koble den til.

 

send pm med bud

Link to comment
Share on other sites

Guest AnDtHo

Hva pleier en cossi motor av denne sorten og gå for egentlig? Har ikke peiling selv..

 

Den er helt fin bortsett fra at turboen mangler? Er bare kjøpe turbo og du har en brukandes motor? :D

Link to comment
Share on other sites

Guest AnDtHo

Så det er snakk om litt påkostninger for å få den bra altså.. Hva koster clutch, grenrør og turbo da? Sikkert ikke billig.. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

hmm.kjekt å vite..takker.har ikkje behov for å selge den so .får ej rette bude ej vil ha blir den solgt vist ikkje blir den totalt oppbygd ijenn.har hatt hatt brann i el nette på bilen min so ej helde på å skifte el nett no.helvetta arbeid,.får ijenn lappen om 14 daga å da skal bilen ver klar.hehe

Link to comment
Share on other sites

2wd motorer ligger rundt 15000 u turbo og ledningsnett. ca 20000 med ledningsnett og litt godeler i motor.

 

4x4-motorer ligger fra 20000 uten ledningsnett/ECU og opp til 25-30000 med alt.

 

 

hm, jeg fikk min 2wd motor for 9000,- den var uten turbo og ledningsnett, men med ny clutch og nytt svinghjul. resten av motoren er i meget god stand også.

2wd sierra cosworth

Link to comment
Share on other sites

den prisen er vertfall uaktuell for min del...kan ver av int å ta en brukbar t34 i delbetaling.da har ikkje ej bruk for den turboen so høyrer til motoren.so da kan den t3 turboen følge med...

 

seriøst in ta kontakt på 97008827 eller send pm...

Link to comment
Share on other sites

har ikkje behov for å selge motoren.tenkte kansje at noken var intresert i en motor ej.veit kor vanskli det er å få tak i en brukt motor.dærfor la ej den ut for salg..mest sansynli blir motoren overhalt å har den som reserve til bilen min.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...