Robm Posted February 26, 2021 Posted February 26, 2021 Hei, har en FORD FOCUS 2006 og jeg har vært på EU kontroll med bilen min. Jeg fikk følgende feil : "Opphengskuler og foringer» - Defekt foring, høyre, fremre, bakaksel" Fikk beskjed fra verkstedet at hele armene må skiftes.. Stemmer dette eller holder det å bytte kun foringene? https://www.eurodel.no/foring-febi-bilstein-22699 <--- Foring FEBI BILSTEIN 22699 - Eurodel.no Er det den riktige delen ?
Mondeo Power Posted February 26, 2021 Posted February 26, 2021 Kan byttes løs ja. Det er den fremre som er i linken ja.
xr4ti Posted February 27, 2021 Posted February 27, 2021 Verdt å nevne at man må ha et spesialverktøy eller presse for å ta ut og sette inn den foringen. Derfor anbefales ofte å bytte hele bærearmen. Også viktig at foringen kommer i riktig posisjon.
Robm Posted March 1, 2021 Author Posted March 1, 2021 Takk for svar. Kan man bytte kun den ene siden eller skal man bytte på begge sider da?
xr4ti Posted March 1, 2021 Posted March 1, 2021 Kan bytte foringer på en side men husk at foringer gjerne har lik levetid så bytt gjerne på begge sider.
Recommended Posts