Homemade Posted January 6, 2021 Share Posted January 6, 2021 Det er bremserør på siste delen til caliper foran på min 2wd. Tenkte å sette på slange istedenfor. Hva passer rett på ? Std Sierra ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted January 6, 2021 Share Posted January 6, 2021 Kan vel bytte ut rør og slange med en hvilken som helst godkjent bremseslange med passende fittings og lengde, evt å bytte til fks Goodrigde sitt slangesett som har godkjenning som gjelder også i Norge Quality & Environmental - Goodridge Bremsesettet til Goodrigde skal iflg dem selv også passe til Sierra 1,6 - 2,9 med skiver bak så da bør det som du skriver kunne benyttes en slange fra standard Sierra også. Goodridge braided steel brake pipe kit (6 line kit): Ford Sierra Cosworth, 4x4 & ABS models (burtonpower.com) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsyver Posted July 9, 2021 Share Posted July 9, 2021 Hvordan er bremseslangene org på cosworth 4x4 forran. Jeg tror det sitter org på min, men subber nesten i 17’’ felg. Slange rett fra kalipper og inn til vange. Noen som har peil her. Er det feil på min? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted July 10, 2021 Share Posted July 10, 2021 De skal henge fast i en brakett på støtdemper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts