Jump to content

Recommended Posts

Guest mountune
Posted

Det slår **** meg ikkje feil,kvar gang rudskogen nerme seg så er det galmanns skruing i garagen. :D Det gjelder ivertfall meg,og eg vet om 2 cosworth eigere her heime som har samme (problemet) :P Å då tenker eg at me er sikkert ikkje dei einaste som står å skrur ut i dei lyse nattetimer.Hadde vert morsomt å visst kor mange her som er skittne på hendene 24 timar i døgeret (omtrent) får å nå rudskogen....

Posted

hehe jeg er blant en av de..gir meg ikke før folk begynner å skal dra på arbeid i sju åtte tiden om morgene..Hoff det tar på det og men,bilen SKAL bli ferdig i løpet av høsten.. Det ser ikke lyst ut for meg å rekke rudskogen men men.. Prosjekt er prosjekt :D :rolleyes:

SierraCos2wd-9329672012301110711-sig.jpg
Posted

Står kansje ikke å skrur til morran igjen, men er mye stress for å rekke rudskogen ja, pluss at idag begynte bilen å gå ureint... Er det ikke typisk :angry:

Uansett så ligger slicksene klare, og de skal brukes B)

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Guest mfafa
Posted

Jeg har skrudd til nå og skal på jobb tidlig i morra :( fått meg noen flotte hjul til sedanen som jeg vil ha på...men bakstillinga var skjev pga. et lite uhell i vinter. var på høggern og skrudde av en bærearm her om dagen, og monterte den i dag. Det hjalp, nå holder jeg rattet tilnærmet likt rett fram når jeg skal kjøre rett fram... men hjulstillinga er langt fra bra enda!! blir for dumt å kjøre rundt med feil hjulstilling og dekk til 1100,-kr stk. :rolleyes:

Posted
Jeg har skrudd til nå og skal på jobb tidlig i morra :( fått meg noen flotte hjul til sedanen som jeg vil ha på...men bakstillinga var skjev pga. et lite uhell i vinter. var på høggern og skrudde av en bærearm her om dagen, og monterte den i dag. Det hjalp, nå holder jeg rattet tilnærmet likt rett fram når jeg skal kjøre rett fram... men hjulstillinga er langt fra bra enda!! blir for dumt å kjøre rundt med feil hjulstilling og dekk til 1100,-kr stk.  :rolleyes:

beklager, egentlig litt off-topic, men ville det vært mulig å få se noen bilder av prosjektet ditt?? og de nye hjulene? fikk ikke sett de når jeg var hos deg og kjøpte vingen din :) har du egen prosjekttråd forresten??

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Posted

Det greieste er å parkere bilen utenfor (altså ikke å stille den ut) og sikle etter alle andres biler som selvfølgelig er mye stiligere enn din egen.

Er det jeg skal gjøre :D

[21' Ford Kuga 2.5 PHEV ST-Line]
[12' Ford Focus 1.0 EcoBoost 125hk]
[06' Mitsubishi Outlander 2.0i 4WD, 136hk --> solgt mai 2016]
[05' Subaru Forester 2.0X AWD, 125hk --> solgt januar 2016]
[06' Suzuki Liana 1.6 Sport SUV 4x4, 107hk --> solgt april 2015]
[13' Ford Mondeo 1.6 SCTI EcoBoost 160hk Stasjonsvogn  --> solgt mai 2015]
[03' Ford Mondeo 2.0 Ghia 145hk Stasjonsvogn m/ny facelift --> solgt mai 2013]
[03' Ford Mondeo 2.0 TDCI 130hk Stasjonsvogn --> solgt mars 2009]
[98' Ford Mondeo 2.0 Ghia Zetec 130hk Coupe --> solgt oktober 2007]
[92' Ford Sierra 2.0i CLX DOHC 120hk Sedan --> solgt januar 2006]
[93' Ford Sierra 2.0i CLX DOHC 120hk Sedan --> kondemnert 2002]