Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Noen her som veit hvor dette kan lages. Jeg veit hvilken lengde reima skal ha, men er ikke standard lengde. Eller hvor utvalget finnes. Er sikkert ei reim som passer. 

Edited by grandisjohn

Det er ikke en ting jeg kan.

Posted

Bredde/spor på den og lengde da?  Så kan jeg se hva jeg kan finne på jobben (driver med lastebil/buss deler)

Alternativt kan du vel prøve Eik Maskin, Akershus Traktor osv, de har ofte tilgang på mye diverse størrelse reimer.

• Like 1
  • 3 weeks later...
  • 9 months later...
Posted (edited)

Takker grcossie :) Conti-V multirib profil PK. Reima må være nærmest mulig 2118 mm. Tror f.eks Mekonomen forhandler Contitech..?   

Edited by grandisjohn

Posted (edited)

E lund i bergen skaffer utruleg mykje. Både lager og kjede og reimer. Men du må nok ringe. https://www.elund.no/tilbud

Skal ikkje sei det sikkert men trur reima frå ein audi s4 b5 har samme mål som du skriver.

Edited by Sierrakaren

Nåverende biler:
91 Ford Sierra stv doch
90 Ford Sierra Cosworth 4x4

09 Ford mondeo duratec

Posted (edited)

Kurant lengde viser det seg. Flere bilmerker har samme reim/lengde. Meeen... særlig kurant å få tak i som privatperson er den ikke! Ordner seg allikevel på beste vis. Fikk kontakt med en på NDS (tidl. Hellanor) som ga utrolig velvillig service! Reima blir levert i lokal butikk på mandag.  

Edited by grandisjohn
  • Like 1