Peet Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 hallo. skulle nok hatt meg en ny motor eg.. siden den tok kvelden idag.. 2.0ohc innsprut motor.. komplett...eller kan se om eg bare trenger deler.. ska åpne opp i morgen og se ka som egentlig har skjedd så kommer eg tilbake md detaljer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 huff da.. men ring Ford høggeren i åsane. han har liggendes .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 *oftopic* hva har skjedd med motoren? turboen som har tatt livet av den? hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peet Posted July 2, 2005 Author Share Posted July 2, 2005 har fått grådig lager bank.. så e kun blokk eg trenger.. tok av toppen idag og så at den va grei stand.. så då regner eg md d ligger i blokken... ikke han høggeren litt dyr då?va nok turboen som indirekte tok livet av den jah.. hadde nemlig en oljeslange som hoppet av.. og først drepte turboen.. også sikkert drepte motoren.. sto jo og spylte ut sikkert 2 liter den slangen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 er nok rådebank du har fått da?... er bare å bytte lagrene det da.. oljeslanger skal jo helst sitte fast da.. hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peet Posted July 2, 2005 Author Share Posted July 2, 2005 er nok rådebank du har fått da?... er bare å bytte lagrene det da.. oljeslanger skal jo helst sitte fast da.. hehe<{POST_SNAPBACK}>regner md d jah.. kor mye får eg et fullt lager sett for då.. regnte md d va billigst og e ihvertfall enklest å bare skaffe en ny blokk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 (edited) koster maks 1200kr for både råde og veillagre.. men du trenger jo ikke IS blokk osv da.. bare du har toppen.. Edited July 2, 2005 by morty999 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HKSPEED Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 Jeg har en Sierra 2,0i 87mod i godstand som jeg skulle ha solgt, mangler årsavgift bare. Ellers bra stand. --COSWORTH MOTORSPORT-- Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted July 2, 2005 Share Posted July 2, 2005 450kr for rådelager (cosworth) hos http://www.sylinderservice.no/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peet Posted July 11, 2005 Author Share Posted July 11, 2005 har tatt ut lagre og styr no.. vært på rudskogen og så ting har ikke skjedd denne uken.. men ihvertfall.. noen oljespylings hull på rådene va fullt opp md spon og veiven har fått seg noen riper så tror nok denne blokken e boss... Så spør ijgne om noen har.. her i Bergen helst..! trenger egentlig bare blokk.. men kan godt ta imot hel motor.. bare den ikke e for dyr..må jo være noen som har.. trodde de vokste på trær disse motorene her eg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peet Posted July 11, 2005 Author Share Posted July 11, 2005 haster dette her.. skulle hatt den i morgen egentlig!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hooligan Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 hei du! jeg har en motor stående hjemme, selve blokken. du kan få kjøpe den, står i fana. Jeg er ikke i bergen nå, er på geilo, men min far er hjemme og kan sikkert fikse det. Motoren står på stativ.Interessert?? Christian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts