SierraCos2wd Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Hvor får jeg kjøpt AGIP 10-60 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Hvor får jeg kjøpt AGIP 10-60 ? Forhandlerliste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dre Racing@ Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 bare u har over 1 bar i oljetrykk er det faktisk ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth_ftw Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 for en med logisk sans menerdu vel... nei,og alle med iq kan vell bygge en motor og!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 nei,og alle med iq kan vell bygge en motor og!!! syns du skal kverulere i vær tråd du er med i jeg 'cossi_conditions' man må ikke være så hårsår vettu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth_ftw Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 folk har no f.ikkje mer rett til å komme med useriøse svar enn det eg har!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michal Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Det er lite vits i å spørre hvilken olje som er best. men mange gode råd her. så lenge du holder deg innen 10 på viskositet ved kald motor og 50 eller over i viskositet ved varm motor skal det gå greit. det er viktig at oljen ikke blir for tykk ved kald motor og alt for tynn ved høy temperatur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hankypanky Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 Bruker bare agip 10-60 racing olje samme om de "store" gutta. hehe vs motor å slikt 04`Bmw 520 e60 M 90`sierra org. cosworth 4x4 86 21 fot speedbåt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panza Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 bare u har over 1 bar i oljetrykk er det faktisk ok Det er jeg enig i, men ved banekjøring er det gode muligheter for at oljetrykket faller under en bar på tomgang hvis en ikke har en tykk nok olje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth_ftw Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 (edited) såpass Edited November 1, 2007 by cossi_conditions Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest notch johnson Posted November 1, 2007 Share Posted November 1, 2007 virker som om mangen her glemmer hvilken årstid vi er på vei inn i nå. det gøye med 10-60 om vinteren er at de 10 første minuttene om morningen så kan tennene klapre omkapp med motoren synest å huske et prosjekt "muppen" eller noe i bilsport en gang i tiden.der brukte de en ekspert til å velge olje under byggingen.vanlig mineral ble brukt.....så dette temaet blir nok aldri slutt her inne er eg redd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge Posted November 5, 2007 Share Posted November 5, 2007 Er ikke nødvendig med 10W 60 ved normal kjøring (kun banekjøring). Skal holde med 10W 40! WOLF!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts