nettern Posted August 15, 2020 Posted August 15, 2020 (edited) har en ford ranger 13 mod som nærlyset har sluttet og funke på venstre side, fjernlys funker. ingen strøm kommer ut, gått over alt av sikringer jeg har funnet, og sett over rele, men finner ikke lys rele, finner ingen feilkode på bilen heller, tips? Edited August 17, 2020 by nettern
nettern Posted August 15, 2020 Author Posted August 15, 2020 hvordan er disse bilene med evt problem med henger kontakt? kan det påvirke nærlys?
jschjalm Posted May 6, 2024 Posted May 6, 2024 Jeg har samme problem med min 2014 modell. Skiftet lysbryter, men det hjalp ikke. Hva ble løsningen på ditt problem?
grcossie Posted May 6, 2024 Posted May 6, 2024 Er innebygget automatsikring i bcm, må slette feilkoder for å få strøm til lysa, men det hender og at feil i bcm som lager problem. Enten må man skifte modul eller så har vi lagt opp rele med styrestrøm fra fungerende side, på noen
jschjalm Posted May 6, 2024 Posted May 6, 2024 Takk for tips. Sjekker pris på styreenhet i forskjellige markeder. Legger opp med styrereleer hvis det blir dyrt.
Recommended Posts