Afr Posted August 6, 2020 Share Posted August 6, 2020 Jeg har ett komplett interiør til 4x4 sedan til overs i rainbow fargen. Ligger i sverige, så du må hente det rett over grensa i Årjang. (det er mye... det fyllte en caddy når jeg henta det) send en melding om du er intressert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afr Posted August 7, 2020 Author Share Posted August 7, 2020 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolf Posted November 21, 2020 Share Posted November 21, 2020 Hva skal du ha for det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afr Posted November 22, 2020 Author Share Posted November 22, 2020 Kom med ett bud! Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsyver Posted July 15, 2021 Share Posted July 15, 2021 Er dette solgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minicossie Posted January 30, 2022 Share Posted January 30, 2022 Jeg er interessert hvis det fortsatt er tilgjengelig😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts