morty999 Posted June 30, 2005 Share Posted June 30, 2005 (edited) Her kommer en liste over delere XR4i deler---------------------- vinge - solgtskjermbreddere og kanalskjørt,m dørpaneler. - solgtBakstilling fra med 10" tromler og ingen ulyder fra diff..Lednett til EL vinduer.Lednett til sentrallås system med sentrallåsmotor på høyre siden og den følersaken på venstresiden følger medKomplett lednett fra XR4x41 stk orginal felg med nesten nytt dekkMasterpumpe med bremekraftforsterkermørkegrått dæsjbort fra mk1 uten sprekker! med begge nedre delene.. rustfri bakluke med visker, gråkomplett lysegrått interiør.. med dørtrekk beregna for el vinduer og el speil.konsoll med "rom" og el vinduer knapp2 stk rustfrie dører til 3 dørs. gråe IS Deler---------------------- 2 stkIS instrumenter deff turteller på begge tolakert IS fanger uten lamper - solgtmotorstyrings nett til IS med lambda. alle følere og det følger med - brukt som delenett til mitt egetBensinrør alt fra bensinfilteret med braketten og helt bak som er til å skru på pumparadiatorBensintank - Solgt Div annet---------------------- Innsug med 32/36 weber til 2liter OHC - SolgtBra hovelamper til mk1Orginal grill til mk1 svart.2 stk orginale vingebilfelger ene er liten bulk påspylervesketank type stor.2 stk Ekspansjonstankspraybokslakert panser i sølv2 stk FINE baklamper til mk1svart plate i mellom baklampeneden svarte plastikken under frontvindu.. med alle klips og skruer osv..Cosworth 4x4 servotannstangBakstilling fra 2.0L med bra foringerDigitalklokke på dæsjbord. med rommet.vareapparatvifteVarmeapparat med bra registerBaggasjeromsmatte2 stk Rallye 2000 lamper som er strøkne - solgt sikkert mye mer også som je gikke kommer på nå.. gi bud på hva du trenger.. Edited July 8, 2005 by morty999 Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted July 1, 2005 Author Share Posted July 1, 2005 da har bildene kommet opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tracid Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 Er radiatoren strøken? bilde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AnDtHo Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 xr4i vinge, rallye lykter og Is frontfanger.. Pris? Send meg en mld på ########, så kan jeg stikke innom og se på greiene.. Er på jobben på skårer nå.. Er vel ferdig i ti tiden tenker jeg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted July 1, 2005 Author Share Posted July 1, 2005 radiatoren har noen "flate" riller.. men ellers ok.. kappa rundt vifta følger med.. AnDtHo: de dela du skal ha ligger på Årnes.. så vist du vil se på de i helga så kan vi stikke opp dit.. ok?husk att fangeren er lakert med sølv sprayboks... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AnDtHo Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 radiatoren har noen "flate" riller.. men ellers ok.. kappa rundt vifta følger med.. AnDtHo: de dela du skal ha ligger på Årnes.. så vist du vil se på de i helga så kan vi stikke opp dit.. ok?husk att fangeren er lakert med sølv sprayboks...<{POST_SNAPBACK}>Okey.. Skal ikke noe spes hele helga.. Kan ikke du sende meg en mld om når vi kan se på delene da? Hva kunne du tenkt deg i pris? Gidder ikke kjøre helt til årnes hvis du skal ha blodpris.. hehe.. Skal lakkere fangeren uansett, ække så nøye! Kunne kanskje ta med sideskjørtene og skjermbreddera også.. Vanskelig å demontere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted July 1, 2005 Author Share Posted July 1, 2005 tar imot bud.. 1000kr for vinge,lamper og fanger? greit det? og stylinga kan jeg få et bud på.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AnDtHo Posted July 1, 2005 Share Posted July 1, 2005 Vi snakkes på mobil som avtalt.. Ses på søndag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted July 1, 2005 Author Share Posted July 1, 2005 vist noen har en Cossie vinge liggenes så kan jeg gjerne bytte!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nos Posted July 3, 2005 Share Posted July 3, 2005 Du har ikke komplett el vindu og sentrallås? Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted July 4, 2005 Author Share Posted July 4, 2005 har komplett sentrallås.. men el vinduer skal jeg bruke selv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AnDtHo Posted July 7, 2005 Share Posted July 7, 2005 Plata mellom lyktene bak? Skal ha for den? Må nesten ha kvantumsrabatt snart.. hehe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted July 8, 2005 Author Share Posted July 8, 2005 Plata mellom lyktene bak? Skal ha for den? Må nesten ha kvantumsrabatt snart.. hehe.. <{POST_SNAPBACK}> tja.. kom med bud da Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted July 26, 2005 Author Share Posted July 26, 2005 delene kan byttes mot div ting jeg trenger.. det jeg trenger er Bra støtdempere bakunderspylingsrør til 2wd cossiecambershims..cossie vinge2wd el 4x4 IC ++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmi Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 litt gammel tråd men har du den felgen enda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted January 12, 2007 Author Share Posted January 12, 2007 til xr4i? hehe nei solgt al til xr4i.. solgte hele bilen med alt jeg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS_Hage Posted January 12, 2007 Share Posted January 12, 2007 vinge felga?bytte mot 2wd ic??? Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted January 12, 2007 Author Share Posted January 12, 2007 har solgt alt over her.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts