tsl Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 Noen som er klare for en liten samling her nede i sør??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennethJohnsen Posted July 12, 2020 Share Posted July 12, 2020 jeg er klar :) så lenge det ikke kolliderer med andre ting Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsl Posted July 14, 2020 Author Share Posted July 14, 2020 Nice. Vi får håpe at noe til henger seg på så vi kan prøve og finne en dato Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennethJohnsen Posted July 18, 2020 Share Posted July 18, 2020 Det hadde vært gøy om det kunne blitt en gjeng. Er det noen som har tenkt seg på felles Ford treffet på Hamresanden 29 august? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arreis 78 Posted July 19, 2020 Share Posted July 19, 2020 Jeg kan gjerne være med på begge deler. Det på Hamresanden er det bare å dukke opp, eller må man booke tid etc? Så det lå noe kontakt info på face. Ser det var 11 stk som skal, så mulighet for plass til en Cosworth til kanskje.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stianwang Posted July 20, 2020 Share Posted July 20, 2020 Jeg er med på noe sosialt er jaggu på tide å få samla en gjeng her nede nå 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennethJohnsen Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 På 19.7.2020 den 11.02, arreis 78 skrev: Jeg kan gjerne være med på begge deler. Det på Hamresanden er det bare å dukke opp, eller må man booke tid etc? Så det lå noe kontakt info på face. Ser det var 11 stk som skal, så mulighet for plass til en Cosworth til kanskje.. Hamresanden er det bare å møte opp. Det var bra oppmøte der i fjor, spre ordet, så kanskje det kan bli enda større i år 😀 https://m.facebook.com/events/hamresanden/felles-ford-treff-på-hamresanden-2020/2523879914564228/ Er god plass på Hamresanden så det går nok veldig fint 🙂 13 timer siden, Stianwang skrev: Jeg er med på noe sosialt er jaggu på tide å få samla en gjeng her nede nå Det er på tide ja, vet ikke om det har vært noe siden vi var på garasje besøk hos du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arreis 78 Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 Da skal jeg ta en tur hvis været er på lag. Så lenge jeg får levert gasswiren tilbake til Stian så er han også klar😁 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stianwang Posted December 24, 2020 Share Posted December 24, 2020 On 7/21/2020 at 12:53 PM, arreis 78 said: Da skal jeg ta en tur hvis været er på lag. Så lenge jeg får levert gasswiren tilbake til Stian så er han også klar😁 😅😅😅 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts