DagArne Posted February 11, 2020 Posted February 11, 2020 (edited) Transit 2006, 110T300 Hvordan vurderer forsikringsselskapet skader? Den sto parkert i gata da en henger sklei inni meg. skadet hjørnet. Hvordan vil eksisterende skader som ødelagt bremsecaliper, EGR ventil og får ikke låst bilen lenger. blir vurdert opp i mot skaden? Hadde tenkt å få den fikset til EU-kontroll . Dette er ting jeg hadde tenkt å fikse selv før EU-kontroll, Men siden bilen fikk en smell så vet jeg ikke om jeg gidder. Kan de gi den kjøreforbud pga ene bremsekaliperen? tror kanskje rammevangen har fått en smell også hvor mye kan jeg regne med å få tilbake? skaden er taksert av verksted ( ikke forsikring) til ca 20-25 tusen. Har kostet på den 30 tusen de siste tre årene. Edited February 11, 2020 by DagArne
grcossie Posted February 11, 2020 Posted February 11, 2020 Er kunn skaden, som skal takserest i en slik sak. De andre feila skal ikke ha noe å si der
DagArne Posted February 12, 2020 Author Posted February 12, 2020 er vel vanskelig å anslå hvor mye jeg vil få tilbake hvis jeg velger kontanter og reparerer bilen selv.?
grcossie Posted February 12, 2020 Posted February 12, 2020 Ja det er jo forsikringstaksten som avgjør
Recommended Posts