Gustad Posted October 10, 2019 Posted October 10, 2019 Hei.Det er noe som jeg plages med på min ford s-max 2009, har skifte hjerne på bilen i 2017, pga gjentatte flatt batteri, strøm tap, i samme stund gikk radioen også i stykker, noen med samme erfaring?Motorlampe har begynt å lyse, var inne hos Auto 8-8 i dag for å ta en diagnose på bilen, som jeg har fått slettet mange ganger selv, det som jeg fikk beskjed ifra verksted er at muligens egr-ventil er gåen, og at diesel partikle filter begynner å bli tett, da kan motor lampe lyse, har ikke hatt motor effekt tap pag lampa, men mår jeg går inn og sletter pcm forsvinner lampa ei stund for så og komme tilbake igjen, noen som har vært borti det samme? Eventuelt noen tips for egen reprasjon? Oddmund Gustad
grcossie Posted October 10, 2019 Posted October 10, 2019 Må vite feilkodene som ble lest av, for å se om man kan bli klok
Gustad Posted October 21, 2019 Author Posted October 21, 2019 Det er dpf og bcm får ikke strøm/kontakt
Gustad Posted October 23, 2019 Author Posted October 23, 2019 (edited) Er det noen som vet hva det er å se etter. Når mann bruker ett diagnose aperat? Hva som er feil på div moduler? Edited October 23, 2019 by Gustad
arntos Posted February 18, 2020 Posted February 18, 2020 Løst saken? Hadde feilmelding på dpf pga ødelagt rosa ledning som gjorde at vifte ikke gikk. Dermed heller ikke dpf.
Recommended Posts