Jump to content

Supercars 2019 Mustang.


and

Recommended Posts

Ford Performance Mustang Supercar Reveal | Ford Australia

 

Her er den uten kamuflasje. Skjønte jo på konseptskissen at her ville det bli kompromiss, men dette ble voldsomt.

Sånn blir det når det er maks og min for lengde, bredde og høyde i serien.

Hvordan en ny Puma, Probe eller Capri kunne sett ut?

 

Bildegalleri https://www.supercars.com/news/championship/gallery-fords-new-mustang-supercar/

 

Er ikke så farlig at det kjøres med felles chassis i Supercars når jeg kan se ekte vare hos IMSA.  https://performanceparts.ford.com/gt4/

 

Ford Mustang GT4 Customer Program: Running for Daytona | Ford Performance

 
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

blir ihvertfall ikke noe mindre fan av å se dette  :)

IK_080218-15-1.jpg

 

http://www.tickfordracing.com.au/portfolio/tickford-racing-monster-energy-extend-partnership-reveal-mustang-supercar/


jeg skjønner forresten nå hvorfor du synes supercars mustangen ser så rar ut and. du sammenligner med modellen som kom i 2016  som ser mye bedre ut.

supercars mustangen er bygget lik den nyeste modellen.. altså 2019 mustangen .

 

1.jpg

Edited by k3nn37
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Denne hadde jeg ikke fått med meg, og ja dette liker jeg!

Generasjon 3 er laget med hensyn til coupebiler. Det var det ikke før da "førerboksen" var laget for Falcon og Commodore som er høyere under taket.
Er jo derfor dagens Supercar Mustang ser ut som den gjør høy og kort. Man bare seksjonerte Mustangkarossen på den gamle "rørrammen" til Falcon.

Nå ser det ut som ekte vare! Skjermbreddingen foran er jo noe som de råeste modellene til fabrikkbilene kunne hatt. Ser pent ut.

2022 blir prøveåret for de kjører fra 2023.
Supercar var jo unikt Australia, men lurer på hva dette vil gjøre for australiere som ikke er inne i greia?
Gen 3 Ford vs Holden blir USAbiler som gjør opp på banen i Australia. Ford er en ting, men Camaro selges ikke lengre gjennom Holden. Den ble konvertert av Holden i perioden 2018-20, og det som ikke gjøres ferdig på samlebåndet i fabrikk gjør sluttproduktet dyrt. https://www.drive.com.au/news/chevrolet-camaro-reaches-the-end-of-the-line-in-australia/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...