Curb Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 Er det noen som har film(er) fra fordtreffet 7.august 04 på Rudskogen??Er på leting etter dette slauk photo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetec-S Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 Har noe greier eg... men veit ikje koss eg skal ligge det ut eller noe. Men såvidt eg husker, så er det "osenworks" som har det på sin side, kanskje det går an å laste det ned derfra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curb Posted June 26, 2005 Author Share Posted June 26, 2005 fant desverre ikke filmen liggende på Osenworks slauk photo Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 Har Ford-treff '04-filmen fra Osenworks liggende på PC'en her jeg. Men den er jo på 119 MB, så får jo ikke sendt den på mail eller noe FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TS Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 Har film jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossie_storm Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 me to. med leo som kjører rundt og leker... Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curb Posted June 27, 2005 Author Share Posted June 27, 2005 Har Ford-treff '04-filmen fra Osenworks liggende på PC'en her jeg. Men den er jo på 119 MB, så får jo ikke sendt den på mail eller noe <{POST_SNAPBACK}> Er ikke noen mulighet for at du kunne brent den på en cd og sendt den til meg? betaler frakt og litt til hvis du gidder jeg slauk photo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TS Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Er ikke noen mulighet for at du kunne brent den på en cd og sendt den til meg? betaler frakt og litt til hvis du gidder jeg <{POST_SNAPBACK}> Hvorfor ikke bare kjøpe Norvegian Performance dvd'en? Osenworks Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Kjøp heller Norwegian Performance DVD'en fra Osenworks du. Der får du filmen fra Ford-treffet i fjor + mye mer morro Send en PM til Mark1, er han som selger disse filmene. Mener den kostet 100 eller 150kr jeg... FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts