Morten Hagen Posted September 14, 2018 Posted September 14, 2018 (edited) Hei !Har tatt over C-Max,n til Brodern og fornøyd med Den så langt,men noe er det jo altids med 10år gammle biler :-) Clutchen tar helt oppe og ca 1-1.5cmVar innom Ford i dag og De mente det var slitt clutch og kunne bytte Den for rundt 30K :-/Spurte hva De skulle ha for bare Delene (bytter Den på jobben, da jeg jobber hos BNH),men det ville Han ikke opplyse ?Ergo vurderer jeg å kjøpe fra Kollevold (de fører Sacs som burde være prima vare?).Har ikke skjekket pris enda og usikker om jeg må ha komplett med Svinghjul og utløselager ?? KM stand 108000 Edited September 14, 2018 by Morten Hagen
grcossie Posted September 14, 2018 Posted September 14, 2018 Utrulig dårlig service å ikke gi pris på delene, da hadde jeg gått rett til neste forhandler
Morten Hagen Posted September 14, 2018 Author Posted September 14, 2018 Utrulig dårlig service å ikke gi pris på delene, da hadde jeg gått rett til neste forhandler Ja han (verksted/service mottaker) kunne gitt meg en ca pris, men Dele lageret var stengt og Han virka litt "fersk" , så jeg tar direkte kontaktmed Dele lageret neste gang.
Recommended Posts