Jump to content

Recommended Posts

Posted

Styret alene er ikke nok til å dekke opp alle arbeidsoppgaver på et så stort banetreff som Våler.

Arbeidsoppgaver er:

-Innsjekk i porten.

Der er det plass ved siden av klubbleder.

-Teknisk.

Er en flaskehals som alt og alle skal gjennom på omtrent samme tid tidlig på dagen.

-Parkering/opplining.

Blir du feks litt gretten av at noen vingeløse parkerer i rekken med vinger eller omvendt så er det her du fikser problemstillingen.

-Bedømming av biler.

Lyst til å se nærmere på detaljer og strøkenheten samt spørre eier om alt du lurer på?

Lyst til at bedømmingen starter tidligere enn når klubbleder slipper fri fra innsjekk ca kl 14-15?

Da er det fritt frem for den med vilje og lyst her.

FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025

FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1)

FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2)

FCN på ? september.

FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025

Posted

tørr ikke si helt ja enda. da det ikke er helt 100% sikkert at jeg kommer meg dit enda, men om jeg kommer meg dit og du holder av plass til en stor rigg. så er det bare huke tak i meg om dere fortsatt trenger hjelp  :)  

• Like 1
Posted

men om jeg kommer meg dit og du holder av plass til en stor rigg. så er det bare huke tak i meg om dere fortsatt trenger hjelp  :)  

Selvsagt. Kan jo avsløre en hemmelighet for dere som ikke vet at vi strekker oss for de som hjelper til.

FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025

FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1)

FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2)

FCN på ? september.

FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025