escortmk1 Posted February 2, 2018 Posted February 2, 2018 hei trenger hjelp min transit 2010/2011 mod er gått tom for strøm og etter det får jeg ikke låst den opp mener jeg har lest om dette en gang at det er en sikring i motorrommet man kan sette strøm på for og få låst opp bilen noen som kan komme med noen tips her hjelper ikke mye med nytt batteri når jeg ikke kommer in i bilen for og få montert det
grcossie Posted February 2, 2018 Posted February 2, 2018 Du har koplingspunkt i motor rommet ved sikringsboksen, ta av plast dekselet, som er under + koplingspunktet, da får to tilsvarende punkt fra,, den bakerste av de, går til forbruks batteriet, sett strøm på der, så får du låst opp
RS 1000 Posted February 3, 2018 Posted February 3, 2018 Kjenner ikke til disse bilene, men tenker fölgende: Kommer du til startmotoren? Ledninger som startkabler e.l. fra nytt batteri til startmotor hovedström inn og minus som jording til hvor som helst. Burde kunne gi ström nok til å få åpnet bilen? Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
escortmk1 Posted February 3, 2018 Author Posted February 3, 2018 har koblet på strøm fremme men får fremdeles ikke låst opp
grcossie Posted February 3, 2018 Posted February 3, 2018 Kjenner ikke til disse bilene, men tenker fölgende: Kommer du til startmotoren? Ledninger som startkabler e.l. fra nytt batteri til startmotor hovedström inn og minus som jording til hvor som helst. Burde kunne gi ström nok til å få åpnet bilen? Nei det går ikke, er 2 batteri, og de blir ikke koplet sammen før man har tenning på. Må få strøm på forbruks batteriet, som jeg nevnte over. Det er den tilkoplingen som er minst av de tre, mener det er den bakerste under dekselet
HoelRacing Posted February 3, 2018 Posted February 3, 2018 Stemmer som gr sier, få strøm på den bare pinnen. 92' Ford Sierra Cosworth 4x4
RS 1000 Posted February 3, 2018 Posted February 3, 2018 Nei det går ikke, er 2 batteri, og de blir ikke koplet sammen før man har tenning på. Må få strøm på forbruks batteriet, som jeg nevnte over. Det er den tilkoplingen som er minst av de tre, mener det er den bakerste under dekseletHehehe, for en lösning. Det er derfor jeg nesten alltid tar forbehold. Omfanget av logikk og fornuft virker å väre i stadig tilbakegang. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
escortmk1 Posted February 3, 2018 Author Posted February 3, 2018 Du har koplingspunkt i motor rommet ved sikringsboksen, ta av plast dekselet, som er under + koplingspunktet, da får to tilsvarende punkt fra,, den bakerste av de, går til forbruks batteriet, sett strøm på der, så får du låst opp å prøve igjen misforstod deg i gåt
escortmk1 Posted February 3, 2018 Author Posted February 3, 2018 da er bilen oppe og går igjen tak for hjelpa var fort og grei jobb når man viste åssen det skulle koblea 4
trøndern Posted April 7, 2018 Posted April 7, 2018 Men det er bare å smøre opp nøkkelhullet å bruke nøkkeln der da
grcossie Posted April 7, 2018 Posted April 7, 2018 Men det er bare å smøre opp nøkkelhullet å bruke nøkkeln der daEr ikke alltid så enkelt, når de aldri blir brukt, og setter seg fast
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now