triggerhappy Posted October 12, 2003 Share Posted October 12, 2003 Snakka med forige eier av bilen min igjen idag. Han sa at bilen av og til hadde problemer med å holde trykket oppe på 4. og 5. J. Hannestad hadde vistnok sagt at man kunne borre et 1mm hull gjennom skallet foran på actuatoren for at den skulle klare å holde trykket. Noen kommentar? -x 1988 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted October 12, 2003 Share Posted October 12, 2003 Det er absolutt verdt et forsøk ja, har hørt Jens har snakka om det der mange ganger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
triggerhappy Posted October 12, 2003 Author Share Posted October 12, 2003 Da prøver jeg i morra. Bare å få slutt på fuskinga så begynner det å bli morro. Hva skjer med sponen da? -x 1988 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ykarlsen Posted October 12, 2003 Share Posted October 12, 2003 + Litt forsiktighet. Er vel en liten fare for at man ødelegger ting og tang..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted October 12, 2003 Share Posted October 12, 2003 Ja lett å drite seg ut hvis man borrer gjennom membranen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
triggerhappy Posted October 12, 2003 Author Share Posted October 12, 2003 Det må jo være en ulempe ved dette, ellers hadde den vel kommet med hull originalt? -x 1988 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted October 12, 2003 Share Posted October 12, 2003 Det må jo være en ulempe ved dette, ellers hadde den vel kommet med hull originalt?He he, kommer vel neppe med det motor-oppsettet du har orginalt vel Link to comment Share on other sites More sharing options...
triggerhappy Posted October 12, 2003 Author Share Posted October 12, 2003 Hehe, nei. Men det der en jo en eller annen ettermontert sak, de bør jo lage ting som tåler litt trykk. -x 1988 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted October 12, 2003 Share Posted October 12, 2003 Hehe, nei. Men det der en jo en eller annen ettermontert sak, de bør jo lage ting som tåler litt trykk.Er jo ikke det som er problemet da, men den skal stenge raskere, som forhåpentligvis vil føre til stabilere trykk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
triggerhappy Posted October 12, 2003 Author Share Posted October 12, 2003 Ok. Da borrer jeg i morgen. Nok en gang, takk for hjelpen! -x 1988 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ykarlsen Posted October 14, 2003 Share Posted October 14, 2003 Gikk borringa bra da??? :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
triggerhappy Posted October 16, 2003 Author Share Posted October 16, 2003 1mm-borret var så lite at jeg ikke fikk det til å sitte i drillen. Har ikke hatt tid til å prøve igjen. -x 1988 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
triggerhappy Posted November 21, 2003 Author Share Posted November 21, 2003 Det med trykkfall på høyrere gir viste seg å være feil, tryket stiger faktisk med 0,05 bar ca. på 4. og 5.!! -x 1988 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now