Espen Posted June 22, 2005 Share Posted June 22, 2005 Er fangeren på orginal Sierra cosworth sedan lik som på vanlig sierra sedan?? MVH Espen Mvh Espen - Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 - - Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest isse Posted June 22, 2005 Share Posted June 22, 2005 nope Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest isse Posted June 22, 2005 Share Posted June 22, 2005 her har du en cosworth og en sierra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peet Posted June 22, 2005 Share Posted June 22, 2005 mente kanskje bakfangeren? og på de nyeste sedanene e vel bakfangeren lik tror eg.. litt forskjellig lakkert kanskje.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Posted June 23, 2005 Author Share Posted June 23, 2005 her har du en cosworth og en sierra<{POST_SNAPBACK}> sorry, nå mente jeg bak fangeren!! Er dem like? Mvh Espen - Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 - - Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Posted June 23, 2005 Author Share Posted June 23, 2005 mente kanskje bakfangeren? og på de nyeste sedanene e vel bakfangeren lik tror eg.. litt forskjellig lakkert kanskje.. <{POST_SNAPBACK}> ja det var det jeg mente å....lakken har ikke noe å si bare fangeren er lik! Mvh Espen - Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 - - Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hovden Racing Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 På de vanlige er fangeren ruglete, du må ha på sprøyte sparkel for å få den glatt før du lakker den i rett farge.. Har hørt pga. att en kompis trengte ny fanger fordi en ***** kjerring kjørte inni han, men ny cosworth fanger var ikke å få tak i så han måtte kjøpe vanlig å sparkle å lakke... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts