voldball Posted August 16, 2017 Posted August 16, 2017 Hei alle:) Min S-max, har i det siste blitt en del tyngre på rattet.Den var nylig inne til storservice, der vi faktisk spurte om det var skiftet olje på servoen, siden rattet var så tungt.Fikk da vite at bilen hadde elektrisk servo. Den er fult kjørbar, det er ikke det, men er spesielt tung ved første ratting til venstre, og enormt tung, ved oppstart av nilen, og skal begynne å ratte. Ringte også Ford verksted, der jeg fikk til svar, at dette hadde de ikke vert borti før, på elektrisk servo. Er det noen som har kjennskap til hva problemet kan være?
grcossie Posted August 16, 2017 Posted August 16, 2017 Er vell elektrohydraulisk på den, med pumpe og beholder under høyre framlykt
voldball Posted August 16, 2017 Author Posted August 16, 2017 Er det?Som betyr?Beklager det korte useriøse svaret der.Er på jobb, så det gikk litt fort.Men som du sikkert legegr merke til kan jeg ikke noe om bil. Takk for respons på innlegget:)
grcossie Posted August 16, 2017 Posted August 16, 2017 Det betyr at du har en elektrisk servopumpe, ikke drevet av reim, som tradisjonel servo pumpe. Har byttet noen tannstenger på slike
voldball Posted August 16, 2017 Author Posted August 16, 2017 Det betyr at du har en elektrisk servopumpe, ikke drevet av reim, som tradisjonel servo pumpe. Har byttet noen tannstenger på slikeMen når rattet er tungt, er det noen plasser det skal fylles væske eller noe, som gjør at rattet er tungt, eller er det tannstang, som du nevner som er gåen?
grcossie Posted August 16, 2017 Posted August 16, 2017 Ja, det er beholder på pumpa, sitter under lykta høyre framme. Vanskelig å si hva som er feil i ditt tilfelle uten å ha sett på bilen
Recommended Posts