thotet Posted August 15, 2017 Posted August 15, 2017 Byttet om dekkene på bilen en dag, tok de bak å satte på fram og omvent. Etter det ble bilen meget ustabil på styring, må virkelig holde i rattet for å holde bilen rett.. noen som vet hva det kan være? Bilen var grei før jeg byttet.. Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
thotet Posted August 15, 2017 Author Posted August 15, 2017 Hvilken tilstand på dekka? Snørt hjula ?3-4mm spor igjen. Snørt? Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
grcossie Posted August 15, 2017 Posted August 15, 2017 Ikke noe skjeiv slitt? Snørt =strammet hjulmuttrene
k3nn37 Posted August 15, 2017 Posted August 15, 2017 hvorfor byttet du om på plasseringen? er alle mål på felgene helt like?likt lufttrykk i alle hjulene?lik dekk dim på alle hjulene? samme merke dekk på elle hjulene?
thotet Posted August 15, 2017 Author Posted August 15, 2017 Ikke noe skjeiv slitt? Snørt =strammet hjulmuttreneJevnt slitt. Åja, kan dobbelsjekke Sent fra min SM-G930F via Tapatalkhvorfor byttet du om på plasseringen? er alle mål på felgene helt like?likt lufttrykk i alle hjulene?lik dekk dim på alle hjulene? samme merke dekk på elle hjulene?Samme dimensjoner, dekk og lufttrykk.Mer spor på de bak, så ville ha de fremme til jeg skaffer nye. Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
Javer Posted August 23, 2017 Posted August 23, 2017 du har ikke klart å bytte om så noen av dekka ruller mot påstemplet retning ? det vil gi rare utslag...
thotet Posted August 23, 2017 Author Posted August 23, 2017 du har ikke klart å bytte om så noen av dekka ruller mot påstemplet retning ? det vil gi rare utslag...Nei, fra samme side Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
thotet Posted September 22, 2017 Author Posted September 22, 2017 Nye dekk, og alt ble greit igjen! Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 1
Recommended Posts