k3nn37 Posted May 17, 2017 Posted May 17, 2017 (edited) lufter denne for salg da jeg innser at jeg ikke har tid eller middler til å rekke mere enn en prosjekt bil. 1977 mod 1.3l automat. har ikke funnet noen tegn til tidligere rust reparasjoner på bilen, men den er så godt som helt 100% rustfri. er kun skjermkantene bak som er dårlige. selges uten motor og girkasse bilen befinner seg 10min nord for hønefoss. angående pris så tenker jeg 25 tusen.har litt deler liggende til bilen. vinduer og dører.. er vist nok rs 2000 dører?ang tilstand så er det litt rust på kanten i bunn, men ikke så mye at det synes på yttersiden. caliperer. ukjent tilstand diverse deler. glassfiber panser og bakluke med vinge. dette er skikkelige deler med skikkelige støpte inner deler. så alt originalt kan boltes fast som originalt.varmeapparat og vindusvisker opplegg. skal være komplett og fungerende, men aldri fått testet det selv. forsterkning plater til rammevangene foran. volvo aksel. husker ikke utveksling, men oppdaterer når jeg har fått sjekket det opp. Edited May 17, 2017 by k3nn37 1
Slåstad RS Posted May 22, 2017 Posted May 22, 2017 Steike fint prosjekt! Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
Recommended Posts