bidtnes Posted May 13, 2017 Share Posted May 13, 2017 Noen som veit om dette er normalt? Girkasse henger veldig ned Mellomaksling vibrerer under 40 ved akselerasjon når lagret er skrud rett på karosseri men ikke hvis man monterer med spacer Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
alelys Posted May 13, 2017 Share Posted May 13, 2017 (edited) Def. Foring girgasse Evt så skal du klare å sjå d om du ser oppinnimellom Edited May 13, 2017 by alelys Link to comment Share on other sites More sharing options...
bidtnes Posted May 13, 2017 Author Share Posted May 13, 2017 Har byttet foringen da jeg trudde den var def, så den er helt ny Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted May 13, 2017 Share Posted May 13, 2017 De spacerene må være der. Men jeg lurer litt på den traversen der. Hvordan motor osv er det i bilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bidtnes Posted May 13, 2017 Author Share Posted May 13, 2017 Det er en xr4i 2.8 v6 Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted May 14, 2017 Share Posted May 14, 2017 jeg trur girkasse foringen din er opp ned.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bidtnes Posted May 14, 2017 Author Share Posted May 14, 2017 jeg trur girkasse foringen din er opp ned..Den er riktig vei, er spor på oversiden som passer girkassen Det er denne siden du ser på undersiden Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benski Posted May 8, 2018 Share Posted May 8, 2018 samme problem med girkasseopphenget på min.. funnet en løsning på dette?? Ford sierra CLX 2.0l stvFord sierra XR4i 1983 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bidtnes Posted May 8, 2018 Author Share Posted May 8, 2018 samme problem med girkasseopphenget på min.. funnet en løsning på dette??Nei har ikke ikke det, har foreløpig montert på vibra-technics girkasse feste Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
alelys Posted May 8, 2018 Share Posted May 8, 2018 (edited) denne siden opp http://uploads.turbosport.co.uk/getrempic3.php?url=http://www.cjw-consulting.co.uk/odbox/sierra1.jpg under siden http://www.burtonpower.com/media/catalog/product/cache/1/image/1800x/a95d7b8880fc545ed6436fc62ecd22eb/G/B/GBT9400-4.jpg Edited May 8, 2018 by alelys Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benski Posted May 8, 2018 Share Posted May 8, 2018 Ble det bedre? Og hvordan er det å kjøre med? Mye støy? Vurderer å gjøre det samme.. Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk Ford sierra CLX 2.0l stvFord sierra XR4i 1983 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bidtnes Posted May 9, 2018 Author Share Posted May 9, 2018 denne siden opp http://uploads.turbosport.co.uk/getrempic3.php?url=http://www.cjw-consulting.co.uk/odbox/sierra1.jpg under siden http://www.burtonpower.com/media/catalog/product/cache/1/image/1800x/a95d7b8880fc545ed6436fc62ecd22eb/G/B/GBT9400-4.jpgDet er den veien den er montert på bilde jeg la ut Sent from my iPhone using TapatalkBle det bedre? Og hvordan er det å kjøre med? Mye støy? Vurderer å gjøre det samme.. Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via TapatalkBilen føles strammere, men er en del mere støy og vibrasjoner, så vurderer å bytte tilbake Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraCL Posted May 9, 2018 Share Posted May 9, 2018 Ligger shim mellom gulv og oppheng for mellomaksel fra fabrikk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bidtnes Posted May 9, 2018 Author Share Posted May 9, 2018 Ligger shim mellom gulv og oppheng for mellomaksel fra fabrikk...Veit du hvor mye eventuelt? Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted May 9, 2018 Share Posted May 9, 2018 Skal være en tykk skive på hver av de, ca 3mm vil jeg tro Link to comment Share on other sites More sharing options...
bidtnes Posted May 9, 2018 Author Share Posted May 9, 2018 Skal være en tykk skive på hver av de, ca 3mm vil jeg troKjøpte meg et sett med disse her Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted May 11, 2018 Share Posted May 11, 2018 Det kit’et der er nok for å dele akslingen v opplagring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bidtnes Posted May 12, 2018 Author Share Posted May 12, 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benski Posted October 5, 2018 Share Posted October 5, 2018 Vet ikke om du har funnet noen annen løsning på din, men på min var det slappe motorfester som gjorde at det ble alt for stor belastning på girkasse feste! Skiftet begge motorfestene i sommer, og alt i orden etterpå 1 Ford sierra CLX 2.0l stvFord sierra XR4i 1983 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bidtnes Posted October 5, 2018 Author Share Posted October 5, 2018 Vet ikke om du har funnet noen annen løsning på din, men på min var det slappe motorfester som gjorde at det ble alt for stor belastning på girkasse feste! Skiftet begge motorfestene i sommer, og alt i orden etterpå Det er bra det funket, da veit jeg detJeg måtte bytte begge motorfestene tidligere i sommer da de begge revnet,Kjører nå med vibratec både på girkasse og motor, det vibrerer og lager litt lyd, så får se om jeg får tak i originalt etterhvert hvis det ennå er å oppdrive Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benski Posted October 6, 2018 Share Posted October 6, 2018 Jeg fikk vel ikke tak i orginalt, men noe som skulle være tilsvarende da husker ikke helt hvor jeg bestillte fra.. Mulig at det var autodoc faktisk... Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk 1 Ford sierra CLX 2.0l stvFord sierra XR4i 1983 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts