motocross Posted April 22, 2017 Posted April 22, 2017 Hei. Har en 2010 mod titanium s. Skulle montere hurtigkobling til batteri lader og begynte å skru ut skruen til minus Polen. Skulle kanskje tatt +Polen først? Når jeg monterte alt tilbake virker ikke convers +. Spilleren vil ikke slå seg på. Det eneste som kan brukes i dashbordet er settingen. Blåtann,telefon,radio,navigasjon. Osv mangler. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Sent fra min SM-A510F via Tapatalk
motocross Posted April 22, 2017 Author Posted April 22, 2017 Kan hele blaupunkt spilleren ha kortsluttet? Det må jo gå ann og bytte batteri uten at alt konker ut. Hadde forstått hvis det bare manglet kode. Sent fra min SM-A510F via Tapatalk
Galaxis Posted April 23, 2017 Posted April 23, 2017 Ta strømmen på batteriet en gang til i 15 minutter å se om ikke det hjelper. Galaxis Ford Mondeo Titanium X 2010 2.0 TDCI 140hk MK4 (Panter Black)Ford Mondeo Ghia 2004 2.0 TDCI 130hk MK3 (INK BLUE)Solgt!
motocross Posted April 23, 2017 Author Posted April 23, 2017 Har liten tro på dette men det skader ikke å prøve. Gjør det i morgen. Sent fra min SM-A510F via Tapatalk
Recommended Posts