Complexity Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Heisann!Har siden jeg kjøpte Mondeoen min stusset på at vinduene bare gikk automatisk nedover, og ikke oppover.Har måtte holde inne knappen for å lukke vinduet. Slik er det på mange biler har jeg funnet ut men folk tenker ikke over det. Løsningen er enkel: Lukk vinduet helt fra førersiden - slipp knappen - hold inne knappen oppover i 5 sekunder å slipp den igjen (er vist 10 sekunder på noen volvoer)Da er vinduet programmert og går automatisk både opp og ned. Testet nettop selv på min Mondeo Mk3 og det fungerte utmerket, så tenkte bare å dele det om det er flere som har dette "problemet" Prosedyren må gjøres på nytt hver gang batteriet har vært frakoblet. 4 Ford Scorpio 2.9GL 1988 - Solgt og vraket Ford Sierra 2.0 CLX 4x4 1992 - Solgt Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium 2006 - Solgt Tesla Model 3 AWD LR 2019 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KNAa Racing Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Er slik på alle mondeo etter mk3 også.På feks Focus må du kjøre vindu helt ned samtidlig som du holder knappen inne, så helt opp og slipp knapp, og hold knapp opp i 2-3 sekunder igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts