Torben Posted December 26, 2016 Posted December 26, 2016 (edited) Hei!Skal montere ekstra lys på min Ford Transit Connect 2011 modell men finner ingen plasser hvor jeg kan gå gjennom torpedoveggen med kabel til til bryteren, noen der ute som kan hjelpe meg, komme med tips.Om så er vil jeg være svært takknemlig MVHTorben Edited December 26, 2016 by Torben
Mondeo Power Posted December 26, 2016 Posted December 26, 2016 (edited) Hei!Skal montere ekstra lys på min Ford Transit Connect 2011 modell men finner ingen plasser hvor jeg kan gå gjennom torpedoveggen med kabel til til bryteren, noen der ute som kan hjelpe meg, komme med tips.Om så er vil jeg være svært takknemlig MVHTorben Mener det er en propp om du tar ut plast innerskjermen VF. Om du ikke trenger bryter så er det ikke påbudt Edited December 26, 2016 by Mondeo Power
Torben Posted December 27, 2016 Author Posted December 27, 2016 Mener det er en propp om du tar ut plast innerskjermen VF. Om du ikke trenger bryter så er det ikke påbudtHei!.Mange takk for svar, da skal jeg få demontert innerskjermen. MVHTorben
Recommended Posts