k.larsen Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Lurer på hvordan folk har gjort det med fuelcell i 3dørs sierra/vingebil, med tanke på lukka system?veit ikke om lukka system er påkrevd på vanelig klubb kjøringer å trackday? Bilder hadde vært fint om noen hadde Link to comment Share on other sites More sharing options...
escortmk1 Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Lurer på hvordan folk har gjort det med fuelcell i 3dørs sierra/vingebil, med tanke på lukka system?veit ikke om lukka system er påkrevd på vanelig klubb kjøringer å trackday? Bilder hadde vært fint om noen hadde du må bygge med luket system og enveis ventil på lufting Link to comment Share on other sites More sharing options...
k.larsen Posted November 18, 2016 Author Share Posted November 18, 2016 (edited) Ok skjønner. Så fuelcell må da bygges inn med låkk over? Er det sånn at alt må være 100% tett eller holder det foreksempel med å lage en stål kasse over?Ok skjønner. Så fuelcell må da bygges inn med låkk over? Er det sånn at alt må være 100% tett eller holder det foreksempel med å lage en stål kasse over?du må bygge med luket system og enveis ventil på luftingOk skjønner. Så duell vell må da bygges inn med låkk over? Er det sånn at alt må være 100% tett eller holder det foreksempel med å lage en stål kasse over? Edited November 18, 2016 by k.larsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
escortmk1 Posted November 18, 2016 Share Posted November 18, 2016 Ok skjønner. Så duell vell må da bygges inn med låkk over? Er det sånn at alt må være 100% tett eller holder det foreksempel med å lage en stål kasse over? den skal være veske tett så enten tett kasse eller lokk med pakning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now