balltusen Posted November 14, 2016 Posted November 14, 2016 Hei. I dag fikk jeg en mangel på eu kontroll. Får ikke dratt ut sikkerhetabeltet i midten bak?Tittet på det men er ikke helt sikker på hvordan dette gjøres. Er det noen triks her? Ser ikke ut som jeg kommer til noen steder. Fint om noen har gjort dette før å kan forklare meg. Mener jeg har lest om en vire som går inni der man skal være forsiktig med? men men. Håper en har hatt samme problem.Hilsen balltusen
Complexity Posted November 14, 2016 Posted November 14, 2016 Kan ikke hele setet bare bikkes frem? Hengslet i front?Kan det på min 2006 modell, men har kansje andre seter enn deg til tross for samme karosseri. Ford Scorpio 2.9GL 1988 - Solgt og vraket Ford Sierra 2.0 CLX 4x4 1992 - Solgt Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium 2006 - Solgt Tesla Model 3 AWD LR 2019
balltusen Posted November 15, 2016 Author Posted November 15, 2016 hei. Det skal være 1,8 bensin. Jeg fikk det til nå da jeg vippet seteryggen ned og "Dyttet hardt" seteryggen opp i gjen. Nå fungerer setebeltet som det skal. Mulig det er en svakhet at dette setter seg .
Recommended Posts