sjurfn Posted July 25, 2016 Posted July 25, 2016 Noen som vet om de seller dette nytt noen plass? Fant på ebay, men såg ut som der mangler den lille koblingen på ekspansjons tanken vertfall. Event noen som har ny liggende? Går ut ifra de er lik på 3dr å sedan de tankene..
sjurfn Posted July 25, 2016 Author Posted July 25, 2016 Står bailey alu tank i desverre, kunne tenkt meg orginale plast tanker for visning på BT.. Ser så mye bedre ut for godkjenning.
dohcboy Posted July 25, 2016 Posted July 25, 2016 å finn en tank til 2wd cosw kan være vanskeli, men du får kjøpt ny til 4x4 så d er et alternativ å gjøre Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
sjurfn Posted July 26, 2016 Author Posted July 26, 2016 Kan en bruke de da med tanke på andre tilkoblinger eller flere eller noe?
RS|Stian Posted August 5, 2016 Posted August 5, 2016 Jeg har 4x4-tank på min 2wd. Siden den øverste tilkoblingen på 2wd-tanken er endel mindre (og sitter høyere opp på selve tanken) så må du ha en slangestump som passer inn på hullet på 4x4-tanken. For å få skjøten mellom den tynne originalslangen til den nye stumpen til å bli tett så legger du inn en metallring eller noe som gjør at du får skrudd til med en slangeklemme. FordClubNorway.no
Recommended Posts