Quickass Posted July 16, 2016 Posted July 16, 2016 Har en skranglelyd i motorrommet under kjøring, kanskje rundt torpedoveggen. Forsvinner så fort eg trykker på bremsepedalen. Noen som har vert borti lignende ? Kan det vere bremsekraftforsterkeren ?
roddis Posted July 17, 2016 Posted July 17, 2016 Sjekk, motordekselet på toppen. Jeg hadde en sånn lignende lyd, dekselet manglet bakre feste så det lå og lagde lyd på tomgang. 2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum
Quickass Posted July 17, 2016 Author Posted July 17, 2016 Sjekk, motordekselet på toppen. Jeg hadde en sånn lignende lyd, dekselet manglet bakre feste så det lå og lagde lyd på tomgang.Ja har sjekket det meste.. men er så rart det stopper så fort eg er borti bremsepedalen
teddy Posted July 26, 2016 Posted July 26, 2016 hei. jeg ha en ranglelyd, det var luftintak rett bak grillen. dro en strips rundt og vips lyd borte. dette luftintak er todelt bare klipsa isammen...
Quickass Posted July 27, 2016 Author Posted July 27, 2016 hei. jeg ha en ranglelyd, det var luftintak rett bak grillen. dro en strips rundt og vips lyd borte. dette luftintak er todelt bare klipsa isammen...Skal sjekke
Recommended Posts