teddy Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 hei. etter eu fikk jeg 2 er feil på slepearmsforing bak. bærearmsforing bak fremre høyre og venstre. har nå deler klar men ble usikker på hvor foringa er.setter stor pris på hint... ;-)
Jarl Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 Regner med at det er disse merket rødt på bildet, ganske vanlig feil på mk4 Mondeo at de ryker:Er visst ikke helt enkle å bytte selv, etter hva jeg har hørt, sikkert noen som har prøvd som kan kommentere på det.
audun-eg Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 https://www.bodyshop-tools-supplies.co.uk/product_view.php?id=21621 Sent from my iPhone using Tapatalk
teddy Posted June 26, 2016 Author Posted June 26, 2016 tusen takk for alle svar. ha fått totalt feil del. får hlelp med montering. er ett standard problem på mk4 og volvo v70 med samme del...mvh B.Henriksen
Quickass Posted July 10, 2016 Posted July 10, 2016 Eg fikk ford til å skifte den. Selvom eg gjør det meste selv. Kosta meg underkant av 3000,-
audun-eg Posted July 12, 2016 Posted July 12, 2016 Eg fikk ford til å skifte den. Selvom eg gjør det meste selv. Kosta meg underkant av 3000,-Mener jeg måtte ut med omtrent det samme hos mitt lokale Ford-verksted. Sent from my iPhone using Tapatalk
BareEgil Posted October 9, 2016 Posted October 9, 2016 Ikke verdt å prøve på uten spesialverktøyet. Jeg har gjort det;) Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
as. Posted May 3, 2017 Posted May 3, 2017 Noen som anbefaler og bytte denne selv? Har endel presse og avdrager verktøyer, Og har en del erfaring.Men utifra det jeg har lest her å andre stederKvier jeg meg litt for og prøve å gjøre jobben selv.
Mondeo Power Posted May 3, 2017 Posted May 3, 2017 Helt håpløst å gjøre det uten spesialverktøy på bilen. Demonterer man hele armen fra bilen er det jo en mulighet i pressa, men mye klunder pga de ørene som stikker ut på hver side av foringen.
Recommended Posts