Andorsen Posted June 10, 2016 Posted June 10, 2016 Trenger overhalingssett til T34 turbo. Noen som har eller vet hvor jeg får tak i til en vettug pris her til lands? Vet det finnes mye på ebay, men vil ikke vente.
cosworth4x4 Posted June 10, 2016 Posted June 10, 2016 Trenger overhalingssett til T34 turbo. Noen som har eller vet hvor jeg får tak i til en vettug pris her til lands? Vet det finnes mye på ebay, men vil ikke vente.KH turbo på forumet har kanskje noe liggende? Jeg bestiller fra england, turborebuild.uk de har orginal garrett overhalingssett. - 92´Cosworth 4x4 Limited Edition-Prosjekt- 93´BMW 325i-Bruksbilx 86´Sierra 2.0is coupe 2-dørs
RS 1000 Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 (edited) Trenger overhalingssett til T34 turbo. Noen som har eller vet hvor jeg får tak i til en vettug pris her til lands? Vet det finnes mye på ebay, men vil ikke vente.Hør med GIK, begge turboservicene og http://turbosenter.no/nettbutikk/no/ . Edited June 12, 2016 by RS 1000 Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Recommended Posts