Jump to content

Tenkt å kjøpre capri!

Recommended Posts

Guest RSTurbo86
Posted

Heisann. Kom over en capri 2.8 1978 modell! Har faktisk tenkt å kjøpe hvis ikke prisen han skulle ha er for drøy: 18000,-? Den er lakkert for 2 år siden og bittelitt synlig rust i ene skjermen bak men ikke gjennomgangshull! Slenger med et bilde så dere får sett :)

MVH Ruben

Guest bgulliksen
Posted

så pen ut på bilde da! og hvis du kjøper den så kan du selge frem og baksetene til meg om de er sort-og hvit rutete......trenger det til prosjektet mitt :)

Posted
sidne det er rust allerede etter 2 år så kan det jo stamme på dårlig grunnarbeid før lakkeringa..

Du sier noe kjennt der, morty :ph34r: :( :huh:

Men får ikke noe bilder av rusta da? sikkert mer til meg...

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Posted

sparkel skulle ha vært bannlyst! klisses bare utapå rusta så kommer den fram igjen..

Men så igrunn ut til å ha vært et bra prosjekt, da :)

Ville værtfall dratt og sett på bilen og prøvd å funne feil så d hadde vært mulig og pruta litt ;)

Posted
sparkel skulle ha vært bannlyst! klisses bare utapå rusta så kommer den fram igjen..

Og det samme gjelder lakk :ph34r: Kan ikke vært gjort noe grunnarbeid før siste lakkering her :ph34r: :blink:

Men, jeg håper det bli ordning nå, takket være sandblåseutstyr.. ;)

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Posted

Og det samme gjelder lakk :ph34r: Kan ikke vært gjort noe grunnarbeid før siste lakkering her :ph34r: :blink:

Men, jeg håper det bli ordning nå, takket være sandblåseutstyr.. ;)

natron blåsing eller hva **** d heter, skall vist nokk være d beste og blåse bilen med, for d skall vist nokk klare og nøytralisere ståle så d kan stå ut i 3 etter på *wicked* B)

• 2 weeks later...
Guest c.worth
Posted
Heisann. Kom over en capri 2.8 1978 modell! Har faktisk tenkt å kjøpe hvis ikke prisen han skulle ha er for drøy: 18000,-? Den er lakkert for 2 år siden og bittelitt synlig rust i ene skjermen bak men ikke gjennomgangshull! Slenger med et bilde så dere får sett  :)

MVH Ruben

ble det noe kjøp??