Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heisann.

 

Jeg har en RWD 1988 Ford Sierra RS Cosworth.

Idag kjører jeg med Turbonetics og har 375 HK / 450 NM @ 1,5 bar

 

Føler at dreiemomentet kunne vært bedre, da den ikke drar godt nok i høy fart.

 

Har en GT3071R fullsize som jeg kjøpte ny for noen år siden. Se link: http://imgur.com/a/f1M7N

 

Hvilket grenrør kan jeg kjøpe, slik at turboen passer? (er bare noen få mm med plass mellom kompressorhuset og toppen med turboneticsen)

 

 

Posted (edited)

Heisann.

 

Jeg har en RWD 1988 Ford Sierra RS Cosworth.

Idag kjører jeg med Turbonetics og har 375 HK / 450 NM @ 1,5 bar

 

Føler at dreiemomentet kunne vært bedre, da den ikke drar godt nok i høy fart.

 

Har en GT3071R fullsize som jeg kjøpte ny for noen år siden. Se link: http://imgur.com/a/f1M7N

 

Hvilket grenrør kan jeg kjøpe, slik at turboen passer? (er bare noen få mm med plass mellom kompressorhuset og toppen med turboneticsen)

Det selges en spacer som monteres mellom øvre og nedre del av 2WD manifolden. Denne flytter manifoldflensen lengre bort fra toppen og gir plass til større turbo. 

Edited by RS 1000

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Posted

Jeg har et mobeck grenrør med ekstern Tial 44 wastgate som du kan kjøpe.

 

God plass til toppen.

Send meg gjerne en PM

Ser du hadde intern wastgate. Men jeg har A/R0.63 turbinhus med v-band hvis du ønsker også..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...