Jump to content

Strips til ledningsnett kjøpes-


xr4ti

Recommended Posts

Må de være nye? Tok vare på diverse plastklips fra delecosworthen før den ble vraket, så jeg har kanskje noen slike liggende som var ny i 93 :)

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Må de være nye? Tok vare på diverse plastklips fra delecosworthen før den ble vraket, så jeg har kanskje noen slike liggende som var ny i 93 :)

Nei da, de må ikke være nye. Greia er at de blir harde og sprøe etter mange år så jeg fikk løs en av mange. Brukte, men hele er også brukbart.

Link to comment
Share on other sites

Skal prøve huske å lete etter boksen jeg tror de havnet i i morgen.

Tok vare på alt av slike strips og plastklips jeg klarte demontere uten å ødelegge,

så får håpe jeg berget noen slike :)

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Takk for info.

Jeg får sjekke opp litt til men i følge Ford lokalt så finnes de nemlig ikke på lager, men skal ringe/maile Ford på Notodden.

125 kr for en 5-pack er helt ok, men ikke 400 kr.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...