thotet Posted March 9, 2016 Share Posted March 9, 2016 Hei! Siden jeg kjøpte bilen har jeg fundert på hvorfor lyktespylerne ikke har virket, tok av ett deksel over ene spyleren, og dysene er der, men de vil ikke komme opp, noen som kan ha en formening om hvorfor de ikke fungerer? Takker for svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spock Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 Du har testet med nærlyset "på" ikke bare med bryteren på "auto" eller 0 - hvor alt lys går av og på med tenningen? Ford Focus 1.6 Bensin Trend 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thotet Posted March 10, 2016 Author Share Posted March 10, 2016 Ja, har prøvd det og, men ingenting da eller, mulig det kan være pumpen eller noe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spock Posted March 11, 2016 Share Posted March 11, 2016 Begynn med å sjekke sikringen. Ford Focus 1.6 Bensin Trend 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thotet Posted March 12, 2016 Author Share Posted March 12, 2016 Begynn med å sjekke sikringen.Har sjekket den, hvilken rele er det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spock Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 Har sjekket den, hvilken rele er det?Det vet jeg ikke, men her er en oversikt som synes å være riktig: http://www.autogenius.info/en/ford-focus-mk2-fuse-box-diagram/ Ford Focus 1.6 Bensin Trend 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts