Zetec-S Posted June 16, 2005 Posted June 16, 2005 Tenkte vi kunne legge ut bilder av ny designet biler som ser heilt forjævlig ut. Eg kan begynne: Toyota Aygo, etterfølgeren til Yaris, fordi den skal bli STØRRE og B R E I E R E... La dem komme!
Samatron Posted June 17, 2005 Posted June 17, 2005 har sett en sånn fiat på virkelig en gang... FY ****!! må være den styggeste bilen som er laget!?!
Brødbilsjåfør'n Posted June 17, 2005 Posted June 17, 2005 Gjett va detta er da... *993Ståle* Besøk min nettside
RSHansen Posted June 17, 2005 Posted June 17, 2005 Gjett va detta er da...<{POST_SNAPBACK}> Nye firmabilen din?? Seriøst: Fatter ikke kor dem hente de designerne i fra? Ser jo ut som en klon av en russisk og kinesisk design. Kanskje ikke så rart da siden kineserne har kjøpt SsangYong som produserer denne Rodius. Forresten en til salgs her: Rodius på AutoDB - 2008 Mondeo 2,5t TitaniumX- 1992 Scorpio 2,9 GHIA 24V
Gess Posted June 17, 2005 Posted June 17, 2005 Det går en sånn fiat i Bergen. Ille fordi fiat ikke importerer de til Norge. Man må faktisk importere de privat. Det vil si man kan ikke skylde på fylla eller utilreknelighet i gjerningsøyeblikket, for å importere tar jo litt tid. Man må faktis virkelig ville ha en sånn bil, syke folk... Mvh. GeirS Granada 1976, MkI 2.6 GL Hyundai i40 2011 mod. Volvo V90 T6 2021
D.Toft Posted June 17, 2005 Posted June 17, 2005 den Fiat kommer med 2 liter turbo.. <Sandven bil har importert en slik en.. skulle gå friskt og..
Zetec-S Posted June 17, 2005 Author Posted June 17, 2005 den Fiat kommer med 2 liter turbo.. <Sandven bil har importert en slik en.. skulle gå friskt og..<{POST_SNAPBACK}>Ville ikje hatt den om de så hadde kastet den etter meg! ***** rompestygge bil Hater egentli alt som har den stygge "nesen" på fronten, slik som dette: Nesten alle produsentene kaster seg på den bølgen, heldigvis ikkje Ford...enda...
Brødbilsjåfør'n Posted June 17, 2005 Posted June 17, 2005 Blir faktisk den neste firma bil'n te firma ja,men da nekte æ å kjøre firma bil Gjett va detta er da...<{POST_SNAPBACK}> Nye firmabilen din?? Seriøst: Fatter ikke kor dem hente de designerne i fra? Ser jo ut som en klon av en russisk og kinesisk design. Kanskje ikke så rart da siden kineserne har kjøpt SsangYong som produserer denne Rodius. Forresten en til salgs her: Rodius på AutoDB <{POST_SNAPBACK}> *993Ståle* Besøk min nettside
Recommended Posts