Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Har kjøpt ett sett xenon frontlykter som er sorte innvendig fra England. Det jeg ikke tenkte på i farten var at kanskje de er annerledes siden de kjører på andre siden. Noen som vet?

Edited by roddis

2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum

Posted

Hvis det ikke sto att de var for europeiske biler eller for biler som kjører på venstre side, så er de nok for britiske biler. Holdt på å gjøre samme blemme da jeg skulle bestille lykter til Nissanen jeg hadde før.a

Posted

Sto ikke det gitt. Er vel innmaten som er annerledes og går vel ikke å justere. Har jo originallyktene og kunne ha byttet innmat med de, men en helsikes jobb.

Posted

Skulle tro jeg bare kan bytte selve linsa, den kan tas ut bakveien ser det ut til

Posted

Ja,og lampa(linsa) sitter inni braketter inni selve lykta, som jeg regner med gjør at de får lysvinkelen de skal ha. Er en fra Tyskland på Talkford som sier det bare er å bytte den braketten linsa sitter i. Han har gjort det samme visstnok.

Posted

Hvis det ikke er selve linsa som lager lysvinkelen da, meget mulig det og.

Posted (edited)

Nå er de i all fall på, med riktig lysvinkler :)

20160221_202040_zpsspfuccu3.jpg

2016-02-21%2020.37.06_zps7tr7dmmk.jpg

Edited by roddis

Posted

Byttet over en klaff som sitter bak linsa og foran pæra. Den er kuttet slik at den er lavere på venstre side her til lands og omvendt i England. Det er den klaffen som justerer seg når lysa blir slått på.

• Like 2

Posted

Litt mer jobb enn bare å vippe den over. Måtte byttes fra de gamle lyktene til de nye, tok noen timer og har enda igjen å montere de gamle lyktene for skal selges :)