edinen Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 Säljer av min Cosworth. Bilen är lokaliserad i Sverige och säljes UTAN motor 1993, chassit har rullat 9900mil. -Racingbur-Plåtbreddad bak-RallyCross framskärmar-18" Team Dynamics-Ny lack in och utvändigt-Lexan bak och baksidorutor -Bilstein dämpare med H&R fjädrar runtom-Polybussningar överallt-Brembo 4kolvs ok fram med 328mm skivor -Ny ludde-låda(dogbox) aldrig använd, inte ens suttit på bilen. Jag har precis köpt den -Nuke Fuelrail(nytt)-Nuke Catchtank(nytt)-2st Walbro GST450 pumpar(nytt)-60L Rostfri fuelcell(nytt)-AN8 slang tur och retur(nytt)-4st 1260cc spridare(nya) -Vems V3 styrsystem-Flockad instrumentpanel-Sparco 365 ratt-Sparco EVO förarstol-Sparco Rev passagerarstol-Optima batteri Jag har säkerligen glömt någonting. Bilen säljes enbart på grund av att jag ska studera. Priset med växellåda är 150 000SEK Det finns turbo Garrett T04, Nytt Frofix grenrör, Intercooler, Kylare, Auto verdi 136mm Stakar(gått 130 mil bara), helt nytt autosport plenum och Ny setrab oljekylare att köpa till bilen om man vill. Ni kan nå mig på Edinbilal@hotmail.comtelefonnummer: 0761699683eller här helt enkelt. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
edinen Posted February 24, 2016 Author Share Posted February 24, 2016 Bilen kan säljas utan växellåda för 110 000sek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kris Posted May 1, 2016 Share Posted May 1, 2016 Er bilen solgt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts