Kristiansen Posted February 13, 2016 Posted February 13, 2016 Hei, jeg er ny her, men ønsker i tiden fremover å få tak på deler til en Fiesta MK1 for at den skal kunne fortsette å brukes.Den har klokket 954 tusen på telleren, og jeg tenker fortsatt å legge på noen 100 tusen til.Det første jeg trenger og som jeg må ha nå, er bakre eksosanlegg med lyddemper ettersom bilen brukes daglig uten lyddemper.Kan gjerne ta med fremre del også fra forgrener.Betaling kan utføres via overføring eller faktura.Blir veldig glad for tilbakemelding siden det haster, vil jo helst ikke ha noen problem med veivesenet osv.
RHH Posted February 13, 2016 Posted February 13, 2016 Passer dette? 89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil 94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT FORD SIERRA SEDAN Proskjekt
xr4ti Posted February 13, 2016 Posted February 13, 2016 Send en PM til RS-eurofordhttp://www.fordclubnorway.no/forum/user/7523-caprimaniac/ Du kan jo også høre med Atle Ramberg. Han har og skaffer mye Forddeler.https://nb-no.facebook.com/Ramberg-Racing-129784143724341/
Kristiansen Posted February 13, 2016 Author Posted February 13, 2016 Passer dette?Mye mulig at det gjør, men nå vet ikke jeg hvordan originalen egentlig skal se ut.Hvilken serie kommer denne i fra, MK1 eller MK2?Og hva tenker du å ta for dette?Når kan det hentes?Tar gjerne å kjører en tur med penger i handa
LM-Cossy Posted February 13, 2016 Posted February 13, 2016 Hei, jeg er ny her, men ønsker i tiden fremover å få tak på deler til en Fiesta MK1 for at den skal kunne fortsette å brukes.Den har klokket 954 tusen på telleren, og jeg tenker fortsatt å legge på noen 100 tusen til. Velkommen skal du være Det var en frisk km-stand! Har du bilder av å dele av skjønnheten? Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
RHH Posted February 13, 2016 Posted February 13, 2016 Mye mulig at det gjør, men nå vet ikke jeg hvordan originalen egentlig skal se ut.Hvilken serie kommer denne i fra, MK1 eller MK2?Og hva tenker du å ta for dette?Når kan det hentes?Tar gjerne å kjører en tur med penger i handa Kommer fra en mk1:) mangler noe siste biten bak:) kan hentes fortløpende;) Tror ikke det var gammelt da det ble demontert og bilen hogd. 89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil 94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT FORD SIERRA SEDAN Proskjekt
trøndern Posted February 13, 2016 Posted February 13, 2016 (edited) har.men litt langt unna da.si fra hvis ikke en av de andre ordner segmen så kan det sies at i og med at det ikke er spesielle krav til exos på så gamle biler,kan du sette sammen noe fra biltema da. Edited February 13, 2016 by trøndern
Kristiansen Posted February 13, 2016 Author Posted February 13, 2016 Kommer fra en mk1:) mangler noe siste biten bak:) kan hentes fortløpende;)Tror ikke det var gammelt da det ble demontert og bilen hogd.Så bra Har du en grei pris på denne?Er litt på budsjett om dagen, men kan ta turen innom på mandag?Hvordan er reglene for dette i forhold til å møte andre via forum osv som sted og tlf nummer?
LM-Cossy Posted February 13, 2016 Posted February 13, 2016 Hvordan er reglene for dette i forhold til å møte andre via forum osv som sted og tlf nummer? Det er nå ikke noen regler på det såvidt meg bekjent Sted og nummer kan dere enten utveksle her synlig i tråden, eller via PM - usynlig for oss andre(Personlig Melding). Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
grcossie Posted February 13, 2016 Posted February 13, 2016 Så bra Har du en grei pris på denne?Er litt på budsjett om dagen, men kan ta turen innom på mandag?Hvordan er reglene for dette i forhold til å møte andre via forum osv som sted og tlf nummer?Her er det fritt fram for å møte hvem du vil, visst dere ikke er intr i å legge ut nr og adresse her, så kan man ta det på pm
Kristiansen Posted February 13, 2016 Author Posted February 13, 2016 Velkommen skal du være Det var en frisk km-stand! Har du bilder av å dele av skjønnheten? Jeg har et par bilder ja, men ikke noe sted å poste det enda, ser ikke ut som at vedlegg kan legges til her.
LM-Cossy Posted February 13, 2016 Posted February 13, 2016 Jeg har et par bilder ja, men ikke noe sted å poste det enda, ser ikke ut som at vedlegg kan legges til her. Last opp bildene på http://www.photobucket.com, og kopier inn IMG linken i meldingen på forumet her. Så synes bildene Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt..
RHH Posted February 13, 2016 Posted February 13, 2016 Har du tapatalk appen på tlf så er bilder lekene lett å laste opp;)Så bra Har du en grei pris på denne?Er litt på budsjett om dagen, men kan ta turen innom på mandag?Hvordan er reglene for dette i forhold til å møte andre via forum osv som sted og tlf nummer?Hva byr du meg for eksosen da? Må kanskje delses for å få plass i bilen?Hvor holder du til? 89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil 94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT FORD SIERRA SEDAN Proskjekt
Kristiansen Posted February 14, 2016 Author Posted February 14, 2016 Har du tapatalk appen på tlf så er bilder lekene lett å laste opp;)Hva byr du meg for eksosen da?Må kanskje delses for å få plass i bilen?Hvor holder du til?Jeg hadde gått god for 400 kr for brukt eksos så lenge alt er bra på den, så kanskje vi har en deal der?Holder til i Moss Trenger ikke å dele det, jeg stapper alt inn i bilen som det er, om jeg så må ha luka bak åpen, null problem.
RHH Posted February 14, 2016 Posted February 14, 2016 Bare å komme å hente;) 89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil 94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT FORD SIERRA SEDAN Proskjekt
Kristiansen Posted February 14, 2016 Author Posted February 14, 2016 Bare å komme å hente;)Det er bra Men jeg må få byttet hjullager først, vet ikke hvor lang tid det vil ta, men jeg sier i fra.
Kristiansen Posted February 17, 2016 Author Posted February 17, 2016 Jeg fant noe annet til bilen som inkluderte frakt, så da er det ikke noe stress lenger ettersom det ikke var veldig mye dyrere enn det jeg tenkte å gi for det i utgangspunktet
Recommended Posts