po0key Posted February 2, 2016 Share Posted February 2, 2016 hei fått meg sierra igjen men noe problemer med motorenav og til starter den som den skal sviver litt på tomgang før turtallet øker gradevis for så og gå ned igjen og sviver da på 400rpmom jeg lar den stå og svive på tomgang og så daue den vill den ikke starte igjen om den ikke blir dratt iganghva kan være problemet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierrakaren Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 Sjekka bensinpumpa om det er trykk? Kan og ver dårlig gnist på pluggene. Nåverende biler: 91 Ford Sierra stv doch 90 Ford Sierra Cosworth 4x4 09 Ford mondeo duratec Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted February 3, 2016 Share Posted February 3, 2016 hvordan oppfører bilen seg når du for start på den da? er det mulig å holde den på stabilt 1000rpm ved å holde gasspedalen rolig der? Link to comment Share on other sites More sharing options...
po0key Posted February 3, 2016 Author Share Posted February 3, 2016 går fint ann og holde den rolig på turtall den fusker litt når man kjører med den på en måte at den går på 3 av og til Link to comment Share on other sites More sharing options...
po0key Posted February 4, 2016 Author Share Posted February 4, 2016 ser ut til at det er tps som er feilen kobler jeg den av starter den om den står og sviver og jeg kobler den på igjen dauer den 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
olespole Posted February 5, 2016 Share Posted February 5, 2016 har hatt lignenes problem og den ble i orden med tps skifte ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts