Sppaa Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 (edited) Jeg har både kald og varm luft, men virker som at anlegget ikke klarer å justere mengden av kald og varm luft. Jeg kan ha anlegget på 21.0 grader. Skrur så opp anlegget til f.eks 24.0 grader, men ingenting skjer. Anlegget fortsetter å blåse kald luft! Skrur jeg derimot enda mer opp, fra 27.0 til HIGH, da kommer det plenty varm luft. Merker godt dette problemet i disse dager når det begynner å bli kaldt ute. Siden anlegget ikke selv klarer å holde en jevn temperatur på f.eks 22.0 grader. Må skru opp temperaturen for å få varm luft, og når det blir for varmt i bilen så må jeg skru ned. Når det blir for kaldt, så må jeg skru opp igjen etc etc.. Edited January 23, 2016 by Sppaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dogcity Posted January 24, 2016 Share Posted January 24, 2016 Diesel eller bensin? høres litt ut som at du har en dodgy termostat....eller lite kjølevann...hadde lite kjølevann på min 2.2 TDCI...og da kom det så vidt varmluft inn i bilen - 05 Ford Mondeo 2.2TDCi Titanium X -"ST TDCI" Machine Silver- 08 Citroën C5 Dynamique Tourer 2.0Hdi -solgt- 06 Ford Focus 1.6 TDCi combi - MS design -sea grey. 09'RS LED baklykter;) -solgt- 96 Opel Vectra 2.0 CD combi -full rieger -solgt Link to comment Share on other sites More sharing options...
RHH Posted January 29, 2016 Share Posted January 29, 2016 Står klima på auto? 89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil 94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT FORD SIERRA SEDAN Proskjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts