Andorsen Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 Er dette et kjent problem? Er det justering på tannstanga? Er det samme tannstang på scorpio som på noen modeller av Sierra? Noen i Nordland som eventuelt har tannstang å selge? Ble mange spørsmål, men håper på hurtig svar, da jeg vurderer å kjøpe et repobjekt av en Scorpio.
RHH Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 Skal væra mulig å justere de så vist jeg husker:) 89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil 94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT FORD SIERRA SEDAN Proskjekt
Caprimaniac Posted December 19, 2015 Posted December 19, 2015 Det spørs hvor slakken sitter.... Ja, det er justering/ shimsing på stanga. Men det er ofte indre endeledd, og det er slitedel etter hva jeg kjenner til. Caprimaniac- "RS Euroford". Ny online Speedshop:RSEuroford nettbutikk
Andorsen Posted December 23, 2015 Author Posted December 23, 2015 Fikk vite fra en kjenning som driver bilverksted at det er ei plastforing under lokket der rattaksel går inn på tannstanga som må byttes. Ham mente å ha gjort det flere ganger før. Noen som vet om dette er en del som er mulig å få tak i?
Recommended Posts