Guest Bust Posted October 7, 2003 Posted October 7, 2003 For en uke siden prøvte jeg å bestille noe fra Burton og da fikk jeg ingen kvittering på mottatt bestilling så jeg sendte en mail og spurte etter det. Den gadd de ikke å svare på. I går sendte jeg enda en mail sammen med en liste over det jeg hadde bestillt og ba dem om å ringe eller sende mail hvis det var noe. Det har de selvsagt ikke gjort. Hvor lang tid pleier det å ta før de reagerer? Sist gang holdt de purre to ganger. Har de tapt seg i det siste? :x
Guest Kristian Posted October 7, 2003 Posted October 7, 2003 hmmmm...Handla en del fra dem jeg..aldrig hatt noe problem.. Men har ikke maila eller noe slikt.Bare ringt dem og faxa dem...alltid fått svar fort...faktisk føre avtale.. hmm...ring dem å spør hvordandet går...mitt tips..
WingDude Posted October 7, 2003 Posted October 7, 2003 Du må sørge for å få forsendelses nummeret på pakka, da kan du enkelt følge med hvor pakka befinner seg.
Guest Compom Posted October 7, 2003 Posted October 7, 2003 Jeg bestilte et stabilisatorstag og noe småtteri derfra for et par mnd tilbake. Bestilte og ordnet alt på nett, 3-4 uker så var alt montert på Forden. Ingen problemer der i gården! Fikk forresten bekreftelsesmail påbestilling umiddelbart etter jeg hadde sendt over bestillinga.
Guest Bust Posted October 7, 2003 Posted October 7, 2003 hvis det alltid er slik at man umiddelbart får en automatisk generert bekreftelse på at bestillingen er mottatt så fikk de nok ikke "quick shop" bestillingen jeg forsøkte meg på. Jeg fikk forresten heller ikke noen meningsfylt feilmelding etter jeg klikka submitt. Får man snakke med et fornuftig menneske med det samme hvis man ringer eller er det stor sannsynlighet for å bli satt på vent? Koster vel over ti kroner minuttet å ringe til utlandet...
Guest Bust Posted October 8, 2003 Posted October 8, 2003 ringte i dag, virker som om de har for vane å slette email istedet for å svare på den :x
Tombra Posted October 8, 2003 Posted October 8, 2003 De trodde vel du spamma dem :wink: Escort RS Turbo Mondeo 4x4 Capri MK3 GT4 Pajero 4x4 Dynapac F141 6WD
Guest Bust Posted October 9, 2003 Posted October 9, 2003 fikk omsider et svar etter å ha sendt tre mislykkede "quick-buy" bestillinger, tre mail om at det ikke funka, en telefonsamtale, og en forespørsel om svar på mail via kontakskjemaet på websida
Guest RsTurboKim Posted October 9, 2003 Posted October 9, 2003 Det skal ikke være så forb.... lett bestandig nei...Hater når slikt skjer...
RsTurbo Posted October 9, 2003 Posted October 9, 2003 Jeg har aldrig hatt noen problemer med dem, har også alltid fått svar på email jeg har sendt dem *bank i bordet*. Virker som det er enten eller hos dem, noen får god service mens andre får ingen. 88' Escort Rs Turbo 86' Escort Rs Turbo -x- I couldn't repair my brakes, so I made the horn louder.
Guest Bust Posted October 15, 2003 Posted October 15, 2003 fikk for nesten en uke siden beskjed om at det jeg hadde bestilt "will be sent out shortly," og absolutt ingen ting har skjedd siden. Hvor lenge pleier de å klø seg før de belaster visakortet og sender delene?
Guest Bust Posted November 8, 2003 Posted November 8, 2003 over en måned etter jeg sendte bestillinga fikk jeg en forklaring på hvorfor det tok så lang tid. Burton hadde gitt seg til å vente på en håndbrekkabel uten å si fra om det, men de skulle få den om et par dager. I dag kom en regning fra nordisk ekspress as sammen med en kopi av følgeseddelen. Virker som om Burton venta til kabelen kom, og så sendte de pakken uten å legge den i. :roll: "nordisk ekspress" har lagt ut 23% av varer og frakt, og skal ha 150 kroner i for bryderiet. Forrige gang holdt det med 23% av frakta i tillegg til fastavgifta for tollklarering. Er det helt tilfeldig hva som blir oppført som verdi på pakken? Hadde forresten vært både raskere og billigere å kjøpe en billigflybilett til London, kjøpe sakene på butikken som ligger like utenfor byen og få momsen igjen på flyplassen framfor å bestille på "quickbuy" :idea:
Count Posted November 8, 2003 Posted November 8, 2003 Sier du det ja..? Jeg har venta i to måneder på svar på hvilke Coilovere jeg skal kjøpe. Det virker som de har mistet passordet til epostkontoen sin.. Det virker også som jeg ikke er den eneste som har dårlige erfaringer med korrespondanse til Storbritania, og i dette tilfellet Burton.Den eneste jeg kan skryte av i så måte er Boost Performance, der fikk jeg svar et kvarter etter jeg sendte eposten.. :!: 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
WingDude Posted November 8, 2003 Posted November 8, 2003 "nordisk ekspress" har lagt ut 23% av varer og frakt, og skal ha 150 kroner i for bryderiet. Forrige gang holdt det med 23% av frakta i tillegg til fastavgifta for tollklarering. Er det helt tilfeldig hva som blir oppført som verdi på pakken? Hadde forresten vært både raskere og billigere å kjøpe en billigflybilett til London, kjøpe sakene på butikken som ligger like utenfor byen og få momsen igjen på flyplassen framfor å bestille på "quickbuy" :idea:Kjøper ingenting fra england uten å få bekreftet at dem setter ned verdien på varene på pakkseddelen som følger varene, slik at jeg får mindre moms å betale. Derfor er jeg ingen tilhenger av å handle slikt via "quickbuy" eller webshop, hvis jeg ikke kan bestille varer via e-post, så kan det bare være - og Burton svarer vel ikke e-post hver dag Gjør du det på denne måten jeg forklarer, kan du ta deg et par englandsturer på de pengene du sparer i moms
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now