Pusur_ Posted December 5, 2015 Share Posted December 5, 2015 Heihei! Har et lass av deler liggende! Dette skal som nevnt ut! Her finnes det mye, men det er også allerede solgt en del. Delene er selvfølgelig nye i orginal embalasje, og vil ikke bli gitt bort, men det er heller ingen blodpris. Det man også må ha i tankene er hva pundet ligger på om dagen... Lista over deler hadde blitt voldsomt lang, så dere får nesten bare spørre etter det som ønskes. Kan være vanskelig å nå pr tlf, men skriv gjerne en sms så skal jeg prøve å ringe opp igjen innen rimelig tid! Legger ved ei stikkordsliste over noe av det som finnes (Delene er til Cosworth om ikke annet er spesifisert): Alt av motorpakningerDet meste av sensorerPlugger (NGK, Champion, Ford)Oljefiltre 2 & 4wdOljepumperPluggledningerMye Powerflex til SierraGAZ Gold, 4wd CosworthClutch wire, 2 & 4wd3 bar map, kopiNoe bremsedeler skiver/klosser (EBC) Som sagt så er mye solgt. Utover dette kan jeg fortsatt levere kvalitetsdeler til konkuransedyktige priser. Jeg har gjennom motorbygging beholdt gode avtaler på Wossner, PEC, Supertech og Newman Cams. Dette hovedsaklig for å bruke selv, men skaffer selvfølgelig av disse merkene ved interesse! Delene befinner seg nær Namsos i N-Trøndelag, og jeg, Jo-Alexander kan nåes på tlf: 48148974 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RHH Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 Å firma bli borte ell? 89 FORD SIERRA SEDAN IS Bruksbil 94 FORD SCORPIO STV Bruksbil–SOLGT FORD SIERRA SEDAN Proskjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierrakaren Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 Synd at det gikk sånn.... 909 har vore fantastisk dyktige etter mi meining. Er forresten interisert i deler og Nåverende biler: 91 Ford Sierra stv doch 90 Ford Sierra Cosworth 4x4 09 Ford mondeo duratec Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossi1 Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Hei Har du ei High Pressure olje pumpe til cosworth 4x4 ?Eller noen som har . Sierra cosworth 4x4 92 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pusur_ Posted December 16, 2015 Author Share Posted December 16, 2015 Hei Har du ei High Pressure olje pumpe til cosworth 4x4 ?Eller noen som har . Desverre, ikke til 4wd. Tror det finnes et par 2wd pumper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olse_84 Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 Hei. hva har du til 4wd av coilovers? og pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted June 9, 2016 Share Posted June 9, 2016 Og jeg som tilbydde meg å kjøpe opp hele varelageret og firma............. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierrakaren Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 Har du aluminiumsradiator til cosworth? Nåverende biler: 91 Ford Sierra stv doch 90 Ford Sierra Cosworth 4x4 09 Ford mondeo duratec Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts