Tommelom93 Posted November 5, 2015 Share Posted November 5, 2015 (edited) Hei På Mondeoen min er det montert motorvarmer fra da bilen var ny (Defa). Motorvarmeren er av gamle typen med tykk ledning og stor kontakt med koblingen/inngangen. Spørsmålet mitt er at går det ann å flytte motorvarmeren over til en annen bil som ikke har det fra før? Og hvis det eventuelt går, er det mye arbeid med det? Takker for svar Mvh Tom Edited November 5, 2015 by Tommelom93 Ford Sierra '85 2.3 GL Ford Mondeo '94 2.0 GLX Bruksbil: X - Ford Fiesta '00 1.3 X - Peugeot 607 '01 2.2 X - Toyota Corolla '99 1.3 Terra X - Honda Civic '97 1.4S Ford Mondeo '05 1.8 Prosjekttråd til Sierraen. http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/77263-min-ford-sierra-23gl-1985-modell/ Prosjekttråd til Mondeoen. http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/79676-min-ford-mondeo-20glx-1994-modell/?do=findComment&comment=786642 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierrakaren Posted November 6, 2015 Share Posted November 6, 2015 Både ja og nei, vist den er montert i blokka så spørst det om den andre bilen har samme gjenger/diameter hull. Er den gammel så kan det stort svare seg og kjøpe ny. Eit godt alternativ er og kjøpe av den typen som man skjerer slangen på kjølinga og setter imellom. Nåverende biler: 91 Ford Sierra stv doch 90 Ford Sierra Cosworth 4x4 09 Ford mondeo duratec Link to comment Share on other sites More sharing options...
FroD Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Jeg har vurdert slangemontert motorvarmer til min bil (outlander).Hvordan er kvaliteten på en biltema varmer av denne typen, de er veldig billige.Er det noe å montere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierrakaren Posted December 8, 2015 Share Posted December 8, 2015 Prøvde ein frå biltema og funka bra eit par ganger men så gjekk jordfeilbryteren. Men er noken år sia no, kan hende dei har forandra designet. Nåverende biler: 91 Ford Sierra stv doch 90 Ford Sierra Cosworth 4x4 09 Ford mondeo duratec Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts