joakimsen Posted November 2, 2015 Posted November 2, 2015 Hei,Ifølge NAF er det feil på; slitt bærekule(foraksel): fremre venstre øvre. Ser f.eks at denne fra skruvat heter "nedre", vil det si at denne dekker ikke mangelen? Noen som har tips til hvilke del jeg har fått mangel på? https://www.skruvat.no/b%C3%A6rebru-P57534.aspx Takk for hjelpa,Joakim
joakimsen Posted November 2, 2015 Author Posted November 2, 2015 Da er det bestilt Jeg har et spørsmål til jeg gjerne vil ha tips om, jeg fikk feil på: Rust/dårlig i fjærinnfesting: venstre foran. Noen som har tanker om de her mener fjærfeste på støttdemper eller om det er fjærfestet til bladfjæra?
Sierrakaren Posted November 2, 2015 Posted November 2, 2015 Er enten rusta den skåla oppå fjøra eller dempertårnet som er rusta. Er dårlig forklaring nå for tida så får gjere da beste ut av det Nåverende biler: 91 Ford Sierra stv doch 90 Ford Sierra Cosworth 4x4 09 Ford mondeo duratec
joakimsen Posted November 3, 2015 Author Posted November 3, 2015 (edited) Da går vi for det, takk skal du ha ! Edited November 3, 2015 by joakimsen
Sierrakaren Posted November 3, 2015 Posted November 3, 2015 Er det forumet er til for gøy når kan hjelpe andre 1 Nåverende biler: 91 Ford Sierra stv doch 90 Ford Sierra Cosworth 4x4 09 Ford mondeo duratec
Recommended Posts