Jump to content

Recommended Posts

Posted

driver og setter sammen en 2.9 motor som skal brukes med turbo på, men sitter med 2 sett forskjellige stempler

noen som vet hvilke eg burde bruke og hvilke som tåler mest eller tåler de like mye?

eine sette er med flat bunn.

 

29%20stempel%202_zpso8dniljc.jpg

 

29%20stempel_zpsduso8pgn.jpg

Posted (edited)

Blir ikke store forskjellen egentlig ☺

Men de flate tror jeg er best pga forbrenning å flaten.

Edited by BR Racing V6

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Posted

Stemplene med flat bunn gir betydelig høyere kompresjonsforhold. Skogenracing brukte de andre. 

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...