sierra andy Posted September 2, 2015 Share Posted September 2, 2015 driver og setter sammen en 2.9 motor som skal brukes med turbo på, men sitter med 2 sett forskjellige stemplernoen som vet hvilke eg burde bruke og hvilke som tåler mest eller tåler de like mye?eine sette er med flat bunn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BR Racing V6 Posted September 3, 2015 Share Posted September 3, 2015 (edited) Blir ikke store forskjellen egentlig ☺Men de flate tror jeg er best pga forbrenning å flaten. Edited September 3, 2015 by BR Racing V6 83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015 85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014 85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:) 88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013 88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Stemplene med flat bunn gir betydelig høyere kompresjonsforhold. Skogenracing brukte de andre. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now