xr4ti Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 Hva nå enn det er godt for?http://www.abcnyheter.no/motor/bil/2015/08/26/194868967/her-er-et-nytt-luksusmerke-pa-plass-i-norge 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 https://www.fordvignale.com/de-DE/experience/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
grandisjohn Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Stas! I forhold til sammenligningstestene på Mondeo de siste årene så er det vel ikke overraskende atFord tar det siste skrittet. I opplevd kvalitet og kjørefølelse så har jo Mondeo i flere år vært på høydemed, eller marginalt bak de såkalte Premium merkene. Men sikkert mange bedrevitere som akker seg. Det er jo bare en Ford, må vite... Det er ikke en ting jeg kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian MH Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Dette er litt det samme som DS modellene til Citroën, litt mer ekslusivt.. [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 sett noe nøyere på den - er jo bare kosmetiske forandringer .... må hale og dra i bakluka på stv .... det gidder ikke jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian MH Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 sett noe nøyere på den - er jo bare kosmetiske forandringer .... må hale og dra i bakluka på stv .... det gidder ikke jeg Du vet at vi lever i 2015, og selv mondeo har el. bakluke? Det er så enkelt at du trykker på en knapp på fjernkontrollen f.eks [] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå. [] 15 Ford Fiesta 1.0 Ecooboost titanium, candy blue [x]10 VW Golf 1.6 TDi shark blue "sommerblå"[x]11 Ford Focus 1.6TDCi Titanium, Candy Red[x]01 Ford Mondeo 2.0L GHIA, pepper red Link to comment Share on other sites More sharing options...
grandisjohn Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 Du vet at vi lever i 2015, og selv mondeo har el. bakluke? Det er så enkelt at du trykker på en knapp på fjernkontrollen f.eks Sikkert enklere å trøkke på knappen på en BMW da serru Det er ikke en ting jeg kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakob Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 På enkelte forder (som er utstyrt med det) kan man bare sveipe foten under bakfangern mens nøkkelen er i nærheten så går luka opp Erfaringen er at det funker så som så Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
LM-Cossy Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 Erfaringen er at det funker så som så "Så som så" er et like godt resultat som jeg har fått på div AMG MB'er, BMW og Dyrere vag produkter også.. Murphy's lov: alt som kan gå galt vil gå galt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakob Posted August 28, 2015 Share Posted August 28, 2015 (edited) "Så som så" er et like godt resultat som jeg har fått på div AMG MB'er, BMW og Dyrere vag produkter også..Ja, teknologien er nok den samme selv om merket ikkje er det samme Edited August 28, 2015 by jakob 1 Ford sierra coupe v6 - Bruksbil/hverdag Ford sierra sedan 2.0 - Restaurerings-prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted August 29, 2015 Share Posted August 29, 2015 Du vet at vi lever i 2015, og selv mondeo har el. bakluke? Det er så enkelt at du trykker på en knapp på fjernkontrollen f.eks men og lukke den DA må du bruke hånd makt på luka ....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 På enkelte forder (som er utstyrt med det) kan man bare sveipe foten under bakfangern mens nøkkelen er i nærheten så går luka opp Erfaringen er at det funker så som så Dette er det KUN kuga som har.men og lukke den DA må du bruke hånd makt på luka .......Nei mondeo 2015 har hel elektrisk bakluke, både åpning og lukking. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Dette er det KUN kuga som har.Og CMAX Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted August 30, 2015 Author Share Posted August 30, 2015 (edited) Men greia med dette, hva er det. Skal man være litt mer eksklusiv fordi man ikke har Mondeomerke på bakluka? Jeg skjønner meg ikke på strategien til Ford her! Jeg hadde forstått det om bilene hadde hatt noe spesiell ekstriør som virkelig skilte disse modellene ut fra standard bilene, ikke bare en annen grill. Men interiøret ser jo råflott ut da, de setene innbyr til langtur Edited August 30, 2015 by xr4ti Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 (edited) Men greia med dette, hva er det. Skal man være litt mer eksklusiv fordi man ikke har Mondeomerke på bakluka? Jeg skjønner meg ikke på strategien til Ford her! Jeg hadde forstått det om bilene hadde hatt noe spesiell ekstriør som virkelig skilte disse modellene ut fra standard bilene, ikke bare en annen grill. Men interiøret ser jo råflott ut da, de setene innbyr til langtur der traff du spikeren på hode .............er ikke lenge før nesa er tilsalgs på ebay.de Edited August 30, 2015 by bige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts